Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Ino W85 som nämnts tidigare kan jag varmt rekommendera. Elementet spelar sanslöst rent och artikulerat![]()
Sen finns ju Scan Speaks 8", som Nagref använder. SD1-motorn har dubbla kortslutningsringar och låg dist.
AndersJ skrev:Max_HeadroomSå vitt jag vet säljer Öhman inte basar till folk som inte tidigare köpt sidosystem.
Som jag har förstått gäller det bara färdigbyggda basmoduler, löselement och möjligvis även basmodulerna om man snickrar själv får man nog köpa.
Max_Headroom skrev:AndersJ skrev:Max_HeadroomSå vitt jag vet säljer Öhman inte basar till folk som inte tidigare köpt sidosystem.
Som jag har förstått gäller det bara färdigbyggda basmoduler, löselement och möjligvis även basmodulerna om man snickrar själv får man nog köpa.
Då måste jag kolla detta närmare. Kanske är mitt sökande efter seriösa baselement för rimligt (?) pris över?
Kraniet skrev:förmodligen är det samma korg som seas men sen är nog konen specad annorlunda, magnetsystemet ombyggt och talspolen reviderad.. dessutom är förmodligen spider och gummiupphängning annorlunda..
så nja jag skulle nog vilja påstå att det inte är ett Seas-element..
Haakan_W skrev:Kraniet skrev:förmodligen är det samma korg som seas men sen är nog konen specad annorlunda, magnetsystemet ombyggt och talspolen reviderad.. dessutom är förmodligen spider och gummiupphängning annorlunda..
så nja jag skulle nog vilja påstå att det inte är ett Seas-element..
har du några specs?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 30 gäster