Moderator: Redaktörer
niklas skrev:Jag funderar på att öka på min beställning, men innan jag gör det önskar jag få mer info om vilka förändringar som kommer göras med elementet och hur detta kommer påverka ett system i sluten resp. basreflexlåda. Kan någon delge oss hugade spekulanter detta?
Alexi skrev:niklas skrev:Jag funderar på att öka på min beställning, men innan jag gör det önskar jag få mer info om vilka förändringar som kommer göras med elementet och hur detta kommer påverka ett system i sluten resp. basreflexlåda. Kan någon delge oss hugade spekulanter detta?
Ja alltså det är den informationen som kommer, när prototypen är testad om ca 10dagar.
hassez skrev:Alexi skrev:Status: Beställning öppen flera veckor till.
va bra![]()
Då passar jag på att beställa FYRA st som jag hämtar själv i stockholm
Piotr skrev:Kan man hitta lite info om dessa element? Typ T/S och frekvensgång osv.
Maarten skrev:Tusan vad bra att det är på G. Ökar preliminärt min best till 112 st. Vsa gärna lite testresultat.
Samt, tack för 'credit, ni som skrev på förra sidan. I första hand skall detta gå till Anders, som designade lådorna, samt Alexi som drar i gruppköpet. Jag var/är bara initiativtagare.
Piotr skrev:Vadå, får väl plats 16st i en rad från golv till tak. 3 frontar = 48st och lite bakkanaler på det. 112 element går snabbt åt!
/Peter
soundbrigade skrev:En fråga från en man på 25 rad i salen: Samlar man namn i andra forum också? Eller blir det alldeles för krångligt?![]()
2-ch skrev:Bor Alexi i en hangar mån tro....?
Det är ju inte som om man stuvar undan 1064 element i källare.
Otroligt vilket intresse!! Kul.
Alexi skrev:Nej i en mycket liten tvåa på 55kvm, med tre katter och sambo. Men förhoppningsvis ska det hela gå rätt smidigt.
soundbrigade skrev:Alexi skrev:Nej i en mycket liten tvåa på 55kvm, med tre katter och sambo. Men förhoppningsvis ska det hela gå rätt smidigt.
Fantiserar hur det hade varit om det varit omvänt.
petersteindl skrev:Piotr skrev:Vadå, får väl plats 16st i en rad från golv till tak. 3 frontar = 48st och lite bakkanaler på det. 112 element går snabbt åt!
/Peter
Ska Alexi notera det som en beställning?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 229 gäster