Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Ja det är bara att jobba på...![]()
Annars får Lottorna sitta i framsätet bredvid mig och du får ligga bak i volvokombin med div. sladdlösa verktyg och göra klart under resan ner![]()
Mvh
Stefan
avr7000 skrev:Ja om jag hinner färdigt skall ju OA116.Bremen-naqref med oxå
Erik_Johansson skrev:avr7000 skrev:Ja om jag hinner färdigt skall ju OA116.Bremen-naqref med oxå
Trevägarna har per högtalare (med topphorn, utan diskant monterad då jag är rädd att den kan brytas loss) måtten 74x46x58cm (b*d*h).
Låter inte så mycket kanske men det är rätt bastanta saker.
/Erik
petersteindl skrev:Erik_Johansson skrev:avr7000 skrev:Ja om jag hinner färdigt skall ju OA116.Bremen-naqref med oxå
Trevägarna har per högtalare (med topphorn, utan diskant monterad då jag är rädd att den kan brytas loss) måtten 74x46x58cm (b*d*h).
/Erik
Hur låter dom? Erenåtröcka?![]()
/Peter
Erik_Johansson skrev:petersteindl skrev:Erik_Johansson skrev:avr7000 skrev:Ja om jag hinner färdigt skall ju OA116.Bremen-naqref med oxå
/Erik
Hur låter dom? Erenåtröcka?![]()
/Peter
Kommer limma de sista delarna om ett par timmar. Här är det arbete in på målsnöret.
/Erik
Erik_Johansson skrev:Fick en hel del gjort idag. Dämpmaterialet är på plats, basreflexrören och basbafflarna likaså och basdelarna har fått "locken" ditskruvade. Nu återstår Bara att skruva dit elementen (skruvhålen är borrade) och mdf-ringarna runt baselementet.
Bilder kommer som sagt så snart jag får tag på en kamera... Lite tråkigt att inte ha något att visa men det kommer.
/Erik
paa skrev:Du kan väl inte ha en rund baffel på diskanten?
OlA-68 skrev:vad gäller bakåframpåväntiavigan så gör det inget tiden är ändå så ur led du e välkommen hit så skall vi nog se om de låter nåt om dem delar ur GÖK är inviterade också
Kaffekoppen skrev:Tycker att vi skall kräva ett tillfälle till
Kaffekoppen skrev:Tycker att vi skall kräva ett tillfälle till
Ronnie skrev:din högtalare ser knäpp ut!
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster