Moderator: Redaktörer
Kraniet skrev:hade inte du två NHT-12or?
Rickard skrev:Så nu gäller det bara att bestämma sig huruvida man skall fortsätta jaga begagnade moduler (lönlöst känns det som!) eller handla nytt. Misstänker saftig väntetid hos Ingvar och jag har inga möjgliheter att bygga lådorna själv...
Nåja, det är praktikaliteter - det viktiga är att ha tagit ett beslut
subjektivisten skrev:Filmer? Musik som har väldigt låg bas. Sen så behöver man inte spela sjukt högt för det ska skaka lite skönt.
subjektivisten skrev:OT: Hmm...varför ska alltid (för så verkar det vara på alla forum) vara så att tjejen bestämmer hur det ska vara hemma?
Annars så är väl pi60 ett bra alt.
U1 skrev:Jag kör med pp-2, saknar inte ljudtryck iaf, rutorna i lägenheten skakarDock kan jag sakna riktigt djup bas, dock så är jag inte färdig med placering etc så det kanske kommer när jag testat lite till. Väldigt nöjd med mitt köp.
Rundberg skrev:Enn annan fördel med att uppgradera till pi60 istället för basmoduler ligger väl även i att övriga register också är strået vassare i pi60 jämfört med pr18?
Dessutom är väl inte pr18 stereosystemfelskompenserade (långt ord!)?
Min bättre hälft har desvärre inte så mycket till övers för utseendet på pi60, men droppen som urholkar stenen, ni vet...
MVH
/Mattias
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster