PetterPersson skrev:Jocke trivs säkert. Annars hade det inte sett ut sådär. Smaken är som baken. Man får alltid lägga fram sina åsikter, men vissa gör det på ett nedlåtande sätt som skapar en "Hatkänsla" Jag gör gärna liknelser mot fotbollshulliganer som hetsar varandra till att "hata" motståndarna. I detta fall Svanå, mitt i Öhmanland, så speciellt mycket mothugg lär det inte bli...
Diffusorer för första golvreflexen är på väg också, för de som undrar om icke-mattan...
Nja. Öhman-land var
mkt billigt

respektera kompetens som kan styrkas.
Jag tyckte att citatet i första inlägget var mkt konstigt.
Det blir nog ingen matta på golvet...även om jag kanske skulle vilja ha en för estetiska skäl
En matta på golvet skulle "förstöra" ljudet mer än vad det skulle hjälpa. Hellst skulle jag inte få ha något mer i rummet än en pinn-stol, enligt SvanåMatts
Har lite kunskap i ämnet och tyckte citat #2 var lika skumt.
Men, nu är det ju så att dessa kurvor (som förvisso är bra ) ändå inte visar "sanningen" och känslan eller karaktären i rummet, utan det är energitidskurvan
Jag har skrivit sakliga frågor som än inte besvarats. Skulle ex uppskatta en insikt från ex Morello istället för en klassisk one liner som jag ogillade då han inte styrker sitt resonemang.
Morello, vore Najs med en förklaring till ditt påstående och kanske en kommentar om mätningarna på sid.9
Men snälla, dra inte in Ingvar Öhman i fler trådar än nödvändigt.
Otroligt tröttsamt att läsa