Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Vita
Kaffekoppen skrev:Nedfrästa SD-fötter, men det kräver att den byggs och vägs med ett antal vågar för att veta tyngen på alla flanker...om det inte går att beräkna..
Piotr skrev:Hahaa, nej det jag menar är att i en 2.5 vägs MMTMM lösning som används från 80Hz och uppåt så är det rimligt att anta att de yttre basarna hänger med en bit upp och spelar mellanregister.
Menar inte att dom delas som de inre basarna eller att dom tom. skulle arbeta högre upp i frekvens än de inre.
/Peter
Nattlorden skrev:Varför skulle man inte kunna ställa in maskinen mha blyertsanteckningar och tumstock?
Nattlorden skrev:Du lägger ju ned så mycket tid på detta att du skulle behöva bygga/sälja många par innan det går ihop. *IMHO*
Eller så är du så van att CAD:a så¨här att de är den lättaste vägen för dig?
chrisss skrev:Försäljningspriset skulle bli så högt att det knappast finns köpare i sverige. I USA däremot finns det fler rika som ev. skulle kunna.
Nattlorden skrev:chrisss skrev:Försäljningspriset skulle bli så högt att det knappast finns köpare i sverige. I USA däremot finns det fler rika som ev. skulle kunna.
Det har jag svårt att tro... sådana här finns ju till försäljning i landet t.ex.:
Pris: 1,3 mille....
Nattlorden skrev:Stämmer gott. Om de någonsin får några sålda är en annan fråga... men deras mindre modeller är inte precis billiga de heller...
chrisss skrev:Mina högtalare kommer att bli mycket bättre. Kanske ska ta 2.000.000:- för dom.
Nattlorden skrev:chrisss skrev:Mina högtalare kommer att bli mycket bättre. Kanske ska ta 2.000.000:- för dom.
Inte värst lönt... Det får man ju ett Ino 7.8 es-system för.. minst.
Kraniet skrev:riktigt nice. Kul att se det går framåt. Ska bli spännande att se fortsättningen.
Är det plywood du bygger med eller vad är det (kanske nämnts tidigare i tråden)?
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 240 gäster