soundbrigade skrev:När det finns något att meddelas, meddelas det i den här tråden. Finns det inget att meddela meddelas det sålunda inget. Är det så man skrive Kaffe-mannen?
Gött! Så då återstår det bara ordna nåt att meddela då?

Moderator: Redaktörer
UrSv skrev:soundbrigade skrev:När det finns något att meddelas, meddelas det i den här tråden. Finns det inget att meddela meddelas det sålunda inget. Är det så man skrive Kaffe-mannen?
Gött! Så då återstår det bara ordna nåt att meddela då?
nolimitsoya skrev:Blev det 3:e/5:e ordningen, eller är det fortfarande THX? Finns det möjlighet till symetrisk delning om man skulle vilja använda fullregistershögtalare som toppar?
soundbrigade skrev:Du skulle lagt till en arg smiley för att poängtera att det är ditt filter.
Hur var det nu, har vi gjort materialet tillgängligt för publicum? Jag vill minnas att jag körde alla papper i skannern, men lade jag upp dem för allmänheten?
UrSv skrev:Även om det är ditt filter så kan JAG bidra med komponenter om det skulle behövas. Vare sig det är zenerdioder ur golvspringor eller kondingar ur syltburkar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 232 gäster