Moderator: Redaktörer
Hotspur skrev:Jag fyllde 20 ballonger
Audiomanikern skrev:Hotspur skrev:Jag fyllde 20 ballonger
- Där ser man, trodde allt du var äldre än så!
Style skrev:jag har nu testat med vattenfyllda glas
Först på högtalarkablarna. Svårt att sägg aom det var nån skillnad. Kanske lite blekt, närmast urvattnat.
Sen på signalkablarna. Här var det större skillnad. Den tidigare så blöta basen blev knastertorr. Det var som om vattnet sökte sig ut till sina kompisar i glasen. Det låter som att det är den troliga förklaringen. Kaka söker maka heter det ju!!!!!
MEN SEN TESTADE JAG PÅ STRÖMKABLARNA. Oj oj oj oj oj oj vilken skillnad. Natt och dag, natt och dag. Basen blev bottenlös och avgrundsdjup, rena marinamergraven. Sen blev det ett lugn, ungefär som en vindstilla kväll på havet.
Den som inte hör denna skillnad behöver definitivt söka hjälp för grav hörselskada och psykiska problem. Eller också uppgradera sin anläggning. Min är mycle högupplöst och specialbehandlad med konsistensfett och alla delar sprayas med AJAX innan lyssning.
Fast det är klart. Alla anläggningar är unika så lyssna själva hur det låter i ert rum och med er musik. Själv rekomenderar jag Harry Brandelius och speciellt hans klassiska inspelning av Nordsjön. På den tiden kunde de micka minsann!!! Alla frekvenser upp till en MHz är med. Stenkaka är tekniskt överlägset alla CDs i hela världen.
OT: Om ni tror jag skojar så gå in på vilket annat svenskt Hififora som helst så ser ni sanningen.
PS: Jag hör det jag hör! Och jag lider inte av inbillningssjuka.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster