Moderator: Redaktörer
Style skrev:Om inte kan man undra varför ägarna envisas
Style skrev:Inspirerad av Ingos och Morellos debatt i annan tråd ställer jag mig frågan.
Det är närmast olidligt att sitta på lokal efter 22:00. Nån som tycker annolunda. Om inte kan man undra varför ägarna envisas
-lindvall- skrev: Jag är också inne på Naqrefs linje, om kommunikation görs omöjligt finns det inget annat att göra än att dricka.
Style skrev:Morello skrev:Jag har helt slutat gå på krogar där jag inte kan prata med folk.
Här i Linköping verkar såna inte finnas längre (förutom rena restuaranter men även dessa är på väg åt fel håll)
Rickard skrev:Var på lokal i lördags i Göteborg. I garderoben frågar människan om vi inte skall köpa hörselproppar och varnar oss för den höga ljudnivån. Om man nu är medveten om problemet, varför då inte helt enkelt sänka volymen...![]()
//Rickard
Max_Headroom skrev:Rickard skrev:Var på lokal i lördags i Göteborg. I garderoben frågar människan om vi inte skall köpa hörselproppar och varnar oss för den höga ljudnivån. Om man nu är medveten om problemet, varför då inte helt enkelt sänka volymen...![]()
//Rickard
Jag skulle ha vänt på klacken direkt.
-lindvall- skrev:Morello, fick du någon förklaring på varför dom spelade så högt?
Finns det överhuvudtaget någon som vill ha vansinnigt hög volym på krogen? Jag brukar fråga folk lite då och då i min umgängeskrets (folk i åldern 20-30 ungefär) och har hittills inte hittat en enda som uppskattar när man måste skrika till varandra.
Sanny_X skrev:Hej
När jag spelade hände det att krögaren kom och sa åt mig att spela högre, och när ens arbetsgivare/kund gör det så lyder man.
mvh
Sanny_X
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], hifikg och 17 gäster