2 mid
4 bas
2 luckor

Ytor slipade med 240-papper + scotch.
Alla kanter frästa ca. 1 x 45 grader.

Ser bra ut. Mycket nöjd.
Moderator: Redaktörer
Kraniet skrev:så högtalarna blir i ett stycke? blir rejäla pjäser, inget man flyttar runt hur som helst.
Ser riktigt bra ut. Verkligen häftigt bygge.
IngOehman skrev:Det här är utan jämförelse den coolaste byggtråd jag någonsin sett!
Kanske är det det där att den tagit alldeles lagom lång tid för att hela
tiden klara att vara spännande? Men förstås så handlar det också om
att det är en så extra kul konstruktion.
Vh, iö
IngOehman skrev:Det här är utan jämförelse den coolaste byggtråd jag någonsin sett!
Vh, iö
chrisss skrev:IngOehman skrev:Det här är utan jämförelse den coolaste byggtråd jag någonsin sett!
Kanske är det det där att den tagit alldeles lagom lång tid för att hela
tiden klara att vara spännande? Men förstås så handlar det också om
att det är en så extra kul konstruktion.
Vh, iö
Tack![]()
Det är roligt med kommentarer och uppmärksamhet.
Nu när jag själv har ett eget projekt förstår jag hur viktigt det är med respons. En liten kommentar räcker långt.
Frågor kan leda till att man tänker om, hittar fel eller förbättringar.
Kompetensen här på forumet är extremt hög. Om jag kan bidraga med nåt så gör jag gärna det som tack för allt jag lärt mig.
Delad kunskap är dubbel kunskap.
Jag läser det mesta här på forumet men har inte postat så mycket.
Jag kommer att skriva lite om laserskärning senare.
Mitt nyårslöfte till faktisk.se är att delta mer, fråga eller kanske bara heja på för att visa att man tycker det är intressant att läsa om vad andra gör.
Projektet har verkligen tagit tid. Det stod still 10 månader.
Det kan inte ha varit så spännande![]()
Någonstans i bakhuvudet startade första tanken redan 2001.
Kraniet skrev:ja visst är det lätt att tiden drar iväg? jag har ett bygge på G som är efter lite samma princip. Men de har varit på G i 4-5 år nu..
inte nog med att man ska kunna ta tummen ur utan det gäller att andra saker klaffar också, som lokal att hålla till i och annat sånt praktiskt.
En fundering jag fick när jag ser på bilderna är om mellanregistret kommer kunna "andas" ordentligt. Det ser ut som att mellanväggarna hamnar väldigt nära elementet. Men jag antar du funderat på det.
Nattlorden skrev:Nu börjar det kännas av när de skall flytta lite på, va?
KarlXII skrev:När man vattenskär MDF, dopar man inte MDF:en med spillvatten då - speciellt nära skären?
Tänkte på hur poröst materialet är och hur jobbigt det är att få torrt..
Kraniet skrev:men visst behöver tråden lite mer bilder på elementen? lite elementporr sas
Falken skrev:Häftigt bygge ,nu börjar det ju likna lådor![]()
Följer detta med spänning.
RSG skrev:8O![]()
![]()
Gör det något om jag flyttar in i ditt vardagsrum i några dgr när du är färdig ???
Hepp/Johan
RSG skrev:En sak till...
RESPEKT !!!
Hepp/Johan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster