Moderator: Redaktörer
pingvinlakrits skrev:OM det är av intresse så såg det ju ut såhär med burkarna staplade:
pingvinlakrits skrev:Tyckte det såg estetiskt tilltalande ut såhär, lite balanserat liksom:
Sänker man TV:n till i linje med absorbenterna känns väggen ovan TV:n väldigt tom, men det är kanske så man brukar ha det? (Tittar ju inte på TV hos andra)
Hade jag haft en som var 50" + så hade man ju kunnat sänka OCH ha den kvar så att säga...
pingvinlakrits skrev:Hade jag haft en som var 50" + så hade man ju kunnat sänka OCH ha den kvar så att säga...
IngOehman skrev: chinkigare (tjinkigare?)
Nahaz skrev:kinkigare : )
perstromgren skrev:IngOehman skrev: chinkigare (tjinkigare?)
"Kinkigare" är nog den vanligaste stavningen.
Jourhavande språknörd.
... men inte tillräckligt snabb ut med jourbilen, tydligen!
Eftersom respondenten är på semester kan jag svara att färgen är en Saab färg som heter Hasselnöt om jag inte missminner mig. Det är inte Ino's lackerare som lackat just dessa, men färgen går säkerligen att beställa från Ino, med.Flying skrev:Jättesnyggt. Vad är det för färg på högtalarna?
shifts skrev:Den färgen skulle jag själv överväga vid beställning av nya frontar. Tycker
den är vansinnigt snygg på bilderna här i tråden.
hassesolo skrev:Jag är väldigt kluven till färgen. Ibland ser den snygg ut och ibland...inte.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster