Dock är det coolt med esoteriska högtalarkablar, tyckA* helt uppriktigt

Gärna bilder på Sword

Mvh A*
Moderator: Redaktörer
Hur skulle det kunna bli en stressad/pressad situation av detta?!?!Nattlorden skrev:mats - pass upp så jag inte dyker upp med EKK och automatvapen och tvingar dig att blindtesta!![]()
![]()
EngelholmAudio skrev:Hur skulle det kunna bli en stressad/pressad situation av detta?!?!Nattlorden skrev:mats - pass upp så jag inte dyker upp med EKK och automatvapen och tvingar dig att blindtesta!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mats skrev:Jag hoppas du skojar Nattlorden, till dina fina Canton, duger minsann inte någon enkel Ekk kabel. Där krävs det supergrejor.
dawen skrev:Om man kör förtennat, blir det inte någon såndäringa skin effect då?
mike34 skrev:dawen skrev:Om man kör förtennat, blir det inte någon såndäringa skin effect då?
Inte va besserwisser men jag har för mig att skin effekten inte är påtaglig vid frekvenser på några kilohertz och neråt.
Förresten, det bara flög i mig.
Har nån testat 20000 superbranta kavitetsfilter och lika många vågledare ?
Jag menar det måste ju ha positiv inverkan på kabelförlusten vilken absolut måste hållas till ett extremminimum !!
Morello skrev:Föresten Svante, man tillgriper väl sina basala fysik- och matematikkunskaper och härleder uttrycket snarare än att fuska å söka på nätet?Klassiskt tentamensproblem
![]()
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 35 gäster