Tyvärr kan jag inte visa bilder när kablarna låg i den fiiina väskan( vad det skall vara bra för, men det ser fiiint ut). Men jag skall ta bilder på kabeln inkopplad. Jag kan säga till Jens att bananerna funkade fint och dom är verkligen fiinna.
Läste igenom deras lilla broschyr och fann namnet Johnny Swärd och gissar på att det är han som är uppfinnaren. Hurra för honom.
Jag var väldigt orolig att kontakterna inte skulle passa, men Hembiobutiken sände en låda med olika kontakter, mycket bra service. Det enda jag är lite negativ är att broschyren stod på engelska. Det hade varit kul om det hade funnits en svensk översättning, för teknisk engelska kan vara jäkligt svårt att förstå om man inte är en hajare på det. Har för mig det är lag på att det skall finnas en svensköversättning, men det gäller kanske bara bruksanvisningar?
Själva kabeln då? Ja, jag kan säga direkt att den är jäkligt läcker och ser proffsig ut, bara att skruva på bananer, spadar vilket man vill ha. Så skulle alla kablar se ut, enkelt och bra.
Jag har bara spelat lite skivor och jag vill lyssna lite mera innan jag ger er en recension, dessutom håller vi (vi det är dom ) på att sätta upp En Ivt luftvärmepump som förhoppningsvis skall ge oss billigare värme. Men men mina vänner där är luftrenare också, så förmodligen blir det renare ljud också

, så jag skall lyssan lite mer intensivare när dom är klara.
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!