Förresten, tror ni man kan få tag i en Pioneer RT-909 i dessa dagar?
Svaret är: Ja
Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Tackar vänner, kul är det, jag blir lite lyckligare varje gång jag tänker på det.
Baxade ikväll in en SX-636 och PL-A45D. Den senare skall behållas, den första går i svängen, hojta om ni är sugna. Den är MINT(sjukt fin, inte ens det klassiska slitaget på plastkromet runtom tunern) sånär som på phono-lampan som jag bytar till en LED.
Mvh
Filip
twangbang skrev:Men vart sjutton får du tag på allt???
peetwa skrev:Fjonkalicious skrev:twangbang skrev:Men vart sjutton får du tag på allt???
Precis som alla andra. Så, då var det utrett.
Inbrott i källarföråd? Det verkar vara poppis i Malmö åt minstone.
Falkis skrev:Lägg upp bilder, kukskalle. Annars ska jag köra upp en remdriven luxor i stolgången på dig!
Fjonkalicious skrev:peetwa skrev:Fjonkalicious skrev:twangbang skrev:Men vart sjutton får du tag på allt???
Precis som alla andra. Så, då var det utrett.
Inbrott i källarföråd? Det verkar vara poppis i Malmö åt minstone.
Peetwa, hoppas att du glömde smajlin.... :-/
Fjonkalicious skrev:Falkis skrev:Lägg upp bilder, kukskalle. Annars ska jag köra upp en remdriven luxor i stolgången på dig!
Hörrödu, jag känner mig lite som den här snubben, har alltså inte tid att fixa bilder:
http://www.youtube.com/watch?v=hJdF8DJ70Dc
twangbang skrev:Falkis skrev:Lägg upp bilder, kukskalle. Annars ska jag köra upp en remdriven luxor i stolgången på dig!
Moahaha, är du trött på din remdrivna luxor? jag har skaffat en till nu, 9381 & 9391
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster