Hoppas du kommer på ett sätt med vinklarna som diskuterades på ett
enkelt sätt. Det tar sig som pyromanen sa, och det rejält också!
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
karneolen skrev:Man skulle kanske hängt kvar till efter midnatt om nivåerna blev än bättre![]()
Hoppas du kommer på ett sätt med vinklarna som diskuterades på ett
enkelt sätt. Det tar sig som pyromanen sa, och det rejält också!
Jag måste säga att det var på gränsen till oansvarigt att köra bil efter den sömnmängden...Erik_Johansson skrev:Du skulle ignorerat sömnbehovet för en natt och stannat tills vi fått till nivåerna. Själv fick jag knappt 3 timmars sömn men det var det värt.
/Erik
Kaffekoppen skrev:Jag måste säga att det var på gränsen till oansvarigt att köra bil efter den sömnmängden...Erik_Johansson skrev:Du skulle ignorerat sömnbehovet för en natt och stannat tills vi fått till nivåerna. Själv fick jag knappt 3 timmars sömn men det var det värt.
/Erik
Erik_Johansson skrev:Det blir även denna gång i västsverige. Funderingar på att spela dem i kungliga hufvudstaden något mer öppet finns dock och det är något vi diskuterar.
Erik_Johansson skrev:Det blir även denna gång i västsverige. Funderingar på att spela dem i kungliga hufvudstaden något mer öppet finns dock och det är något vi diskuterar.
KarlXII skrev:Men....hur går det med trevägarna nurå?
schmutziger skrev:En fråga dock:
Fick ni till något ordentligt passivt filter till två vägarn?
Den hade ju varit perfekt att bygga/tipsa till vänner som man vill lura in i Hifi & Musik-träsket!
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 9 gäster