Niklase skrev:Ja vad ska man säga, röd är snyggt.
Jag kan avslöja att alla som gillar röda dioder kommer att få sitt lystmäte i AMP27/AMP500, i alla fall om de driver steget till klippning.
Moderator: Redaktörer
Niklase skrev:Ja vad ska man säga, röd är snyggt.
HolographicAudio™ skrev:Niklase skrev:Ja vad ska man säga, röd är snyggt.
Jag kan avslöja att alla som gillar röda dioder kommer att få sitt lystmäte i AMP27/AMP500, i alla fall om de driver steget till klippning.
wilhelm-tell skrev:Min nya NAD C315BEE har blåa lamps! Inte så snyggt, gröna känns mer rätt lixom!
Greensleeves skrev:Nattlorden, manger och allsköns övriga hjältar,
Jag hoppas att ni snart får jättegoda idéer som förbättrar livsvillkoren på planeten Jorden, och som gör er till pundmiljardärer!
Det hoppas jag..!
Innerligt.
Nattlorden skrev:Tack... garanterad dräglig tillvaro livet ut räcker dock gott för min del, pundmiljardär behöver jag inte bli (om vi inte talar hyper-inflation här dvs).
soundbrigade skrev:... Svarta lysdioder, s.k. DEAD - Dark Emitting Arsenide Diode.
soundbrigade skrev:Annars, vad är det för fel på blått?
soundbrigade skrev:Annars, vad är det för fel på blått?
slockna skrev:Min fru fullkomligt ääälskar blå lysdioder - på allt! Själv föredrar jag "amber".
Hennes senaste inköp var en strömbrytare med en blå lysande ram.... (elko plus) svindyr för att vara en vanlig j-a strömbrytare...
Nattlorden skrev:
Tack... garanterad dräglig tillvaro livet ut räcker dock gott för min del, pundmiljardär behöver jag inte bli (om vi inte talar hyper-infaltion här dvs).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster