Halloj!
Någon som testat att dämpa golvreflexen mha isolering + gallerdurk + matta? Borde väl fungera om det inte är alltför brett mellan maskorna (= oskönt att gå på)
/M
Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Men sådana mattor brukar inte ha någon lugg att tala om och för att mattan ska göra större nytta ska den vara tjock.
Renobo skrev:RogerGustavsson skrev:Men sådana mattor brukar inte ha någon lugg att tala om och för att mattan ska göra större nytta ska den vara tjock.
Tro mig, den gör mycket nytta för pengarna. Men visst, jag letar nu en rund matta i rätt färg för att lägga mitt på golvet. Man kan även lägga billiga trasmattor från loppis under den svarta. Fortfarande billigt och mycket tjockt.
-Martin- skrev:Halloj!
Någon som testat att dämpa golvreflexen mha isolering + gallerdurk + matta? Borde väl fungera om det inte är alltför brett mellan maskorna (= oskönt att gå på)
/M
-Martin- skrev:Renobo skrev:RogerGustavsson skrev:Men sådana mattor brukar inte ha någon lugg att tala om och för att mattan ska göra större nytta ska den vara tjock.
Tro mig, den gör mycket nytta för pengarna. Men visst, jag letar nu en rund matta i rätt färg för att lägga mitt på golvet. Man kan även lägga billiga trasmattor från loppis under den svarta. Fortfarande billigt och mycket tjockt.
Hur tjock är den?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster