MVH//Lasse
Moderator: Redaktörer
The_logical skrev:Hej! Har SCA-1+ACM-1+Dali evidence 470. Behöver tips på bra högtalar kabel funderar på Supra ply 3,4 är den bra i denna kombenation? Glad för lite tips och förslag ,får gärna vara billigt![]()
MVH//Lasse
dawen skrev:Är vi inte mer sofistikerade på det här forumet än att vi ska driva med folk som inte stavar och skriver exakt enligt vad som anses riktigt?
Blue skrev:PS. Apropå spåkvård: Ni skojare här kan ju bara FÖRSÖKA slå mig på fingrarna när det gäller skrivregler och grammatik. När det gäller tekniksnack är jag högst medveten om mina brister, men när det gäller språk säger jag bara... Lycka till!
Blue skrev:Men jag har full förståelse för dina synpunkter. Förmodligen är du som många andra ett offer för 70-/80-talets stränga språkfröknar som lärde ut att man aldrig får inleda en mening med "och", att det alltid heter "de" och "dem" och aldrig "dom" och att det är strängeligen förbjudet att skriva "jag är bättre än dig".
Bill50x skrev:Jag har förstått att "Jag är bättre än dig" numera är accepterat, men jag gillar det inte ändå.
Förut sade man "Jag är bättre än du är" men senare försvann det sista ordet. "Jag är bättre än dig är" funkar inget bra lixom....
Blue skrev:
"jag cyklar bättre än du cyklar". En helt korrekt mening
Audiomanikern skrev:Hej!
A*nsettrevligtillvägagånsättillhörandemeningenkomanisktillekfullanvändarvänligastempatin!
Mvh A*nsettrevligtillvägagånsättillhörandemeningenkomanisktillekfullanvändarvänligastempatin!
Bill50x skrev:Jag har förstått att "Jag är bättre än dig" numera är accepterat, men jag gillar det inte ändå.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 14 gäster