Tack för länken och beklagar för att mitt minne till viss del svek.
Men...
Naqref™ skrev:Bara konstatera att du minns helt fel.
Här är för övrigt hela det inlägg jag citerade ifrån och den obesrvante noterar att jag inte har dragit bort någonting öht utan citerar just hela ditt inlägg. Där kan jag inte läsa något om om ö h t. Det står där det står utan förbehåll.
Du har rätt i ovanstående, men det är ändå en sanning med modifikation, för i föregående inlägg så skrev jag följande:
Vilket trevligt forum...
Ägnar ni Er åt skitsnack bakom ryggen på enskilda individer privat också?
Mitt intresse för medlemskapet på detta forum rasar hiskeligt fort just nu...
Och för ovanlighetens skull så ser jag att jag faktiskt i detta inlägg inte uttrycker mej helt och hållet i klartext.
Mitt föregående inlägg tillsammans med det du citerade, lämnar tråkigt nog utrymme för egna tolkningar, något som jag för det mesta försöker undvika och anledningen till det är du ett praktexempel på, eftersom du valde att stänga av mej med din "tolkning".
Rätt ska vara rätt och jag medger att mitt minne av vad jag skrev inte var helt korrekt, även om min tanke då jag skrev inläggen helt överenstämmer med mitt minne.
Din fria tolkning funkar dock som en påminnelse för mej om varför jag aldrig kan skriva något som lämnar utrymme för tolkningar eftersom det ALLTID innebär att en och annan väljer att missförstå istället för tvärtom.
Om du hade helt andra intentioner med ditt inlägg så är det i a f svårt för mig att bedöma det om du inte skriver så. Jag läser bara ordagrannt vad du har skrivit och tolkar inte in något öht.
Som sagt, så beklagar jag ordvalet både i de gamla inläggen och det senaste.
Jag står dock fast vid min tidigare åsikt om att du från tillfälle till tillfälle väljer att läsa mina inlägg som fan läser bibeln, även om du råkar ha rätt i just detta fallet...