nadifierad skrev: Du verkar ofta förbannad!?

Va fan menar du med det??!!!

Vem i hela glödheta helvette vågar påstå att jag är på dåligt humör???!!!
Fattar du inte för fan att jag fullständigt sprudlar av glädje och massa satans värme och omtake om alla djävla medmänniskor .....
Nej, ärligt. Jag ömmar verkligen för DIY-forumet eftersom DIY-verksamheten är så usel på faktiskt. Därför blir jag lite ledsen att man flyttar teknik- och hifidiskussioner hit, vilka egentligen hör hemma på andra ställen. Om det är lite gördetsjälvande det blir det ännu mindre när det som pågår späds ut med frågor hur en SPIFF-kontakt ser ut eller om Revox är bättre än Brian Wilson osv.
Jag förlåter dig sålunda.
PS. Någon har av misstag gett mig vissa befogenheter här på forumet (som att flytta trådar) men jag vet inte hur man utnyttjar dessa befogenheter.
Om bilduppläggning: Jag lägger upp dem på min sajt (pastisch-sajten) eller på Diino, som är en fildelningssajt och så länkar jag in bilderna därifrån.
Det betyder att jag med koden:
- Kod: Markera allt
http://www.pastisch.se/ufa/images/flood-18.JPG
, vilken pekar på en bild på min sajt visar bilden här på forumet. (tänk på att krympa bilden till, vad som nu är accepetabelt, 800 pixlars bredd??)
Bilden, enligt länken ovan.

Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Bo Rothstein, professor i statsvetenskap