petersteindl skrev::idea: Är det inte idag som Ingvar Ö har slut på semestern?![]()
MvH
Peter
Den 14:e tror jag det är.
Skål

Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev::idea: Är det inte idag som Ingvar Ö har slut på semestern?![]()
MvH
Peter
subjektivisten skrev:petersteindl skrev::idea: Är det inte idag som Ingvar Ö har slut på semestern?![]()
MvH
Peter
Den 14:e tror jag det är.
Skål
Kaffekoppen skrev:Välkommen tillbaka till snön!petersteindl skrev::idea: Är det inte idag som Ingvar Ö har slut på semestern?![]()
MvH
Peter
Får man kanske bjuda in folket till en trevlig afton imorgon kväll? Kan du prata med spritmannen?
petersteindl skrev:Är du säker på att det är den 14e?Det kanske är fredagen den 13e
![]()
Skål i alla fall
MvH
Peter
subjektivisten skrev:petersteindl skrev:Är du säker på att det är den 14e?Det kanske är fredagen den 13e
![]()
Skål i alla fall
MvH
Peter
Satan, det är ju Fredag den 13:e imorgon ju. Får bli en bloody mary och lite skräckinjagande musik innan man ser en skräckis vid 12 snåret.
Tengil skrev:subjektivisten skrev:petersteindl skrev:Är du säker på att det är den 14e?Det kanske är fredagen den 13e
![]()
Skål i alla fall
MvH
Peter
Satan, det är ju Fredag den 13:e imorgon ju. Får bli en bloody mary och lite skräckinjagande musik innan man ser en skräckis vid 12 snåret.
Kan rekommendera 30days of night, riktigt bra skräckis, den har legat längst ned i högen några månader, men visade sig vara oväntat bra och otäck.
Vh Christer
petersteindl skrev:Eller varför inte 30 days off Faktiskt![]()
MvH
Peter
petersteindl skrev:Tengil skrev:subjektivisten skrev:petersteindl skrev:Är du säker på att det är den 14e?Det kanske är fredagen den 13e
![]()
Skål i alla fall
MvH
Peter
Kan rekommendera 30days of night, riktigt bra skräckis, den har legat längst ned i högen några månader, men visade sig vara oväntat bra och otäck.
Vh Christer
Undrar om det finns någon skräckis som heter 30 days of Faktiskt![]()
Eller varför inte 30 days off Faktiskt![]()
MvH
Peter
matså skrev:petersteindl skrev:Tengil skrev:subjektivisten skrev:petersteindl skrev:Är du säker på att det är den 14e?Det kanske är fredagen den 13e
![]()
Skål i alla fall
MvH
Peter
Vh Christer
Undrar om det finns någon skräckis som heter 30 days of Faktiskt![]()
Eller varför inte 30 days off Faktiskt![]()
MvH
Peter
En film med en stalkare, där de käbblar, bråkar om politik och kablar? Nej tack inget för mig
Kaffekoppen skrev:Välkommen tillbaka till snön!petersteindl skrev::idea: Är det inte idag som Ingvar Ö har slut på semestern?![]()
MvH
Peter
Får man kanske bjuda in folket till en trevlig afton imorgon kväll? Kan du prata med spritmannen?
Bill50x skrev:LEAB tror jag ska läsas Lilliehöök Elektronik AB. LEAB i Lövånger tillverkade dock en gång i tiden Sonabs högtalare...
Det finns ett LE&AB i Norrköping också och det uttalas ju likadant. Men dom har inget med HiFi att göra.
/ B
LeifB skrev:Hej Peter.
Hur har det gått med lanseringen av din högtalare "ägget"?
mvh
petersteindl skrev:LeifB skrev:Hej Peter.
mvh
Hej LeifB
Det går sakta lite framåtJag har några milstolpar att passera, sedan kommer jag att redogöra för läget. Förhoppningsvis inom några veckor.
MvH
Peter
petersteindl skrev:LeifB skrev:Hej Peter.
mvh
Hej LeifB
Det går sakta lite framåtJag har några milstolpar att passera, sedan kommer jag att redogöra för läget. Förhoppningsvis inom några veckor.
MvH
Peter
Zzombie skrev:Lite ovanligt att ha försteget ovanpå mikron. Är det snakeoil eller vetenskapligt bekräftat?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster