Naqref™ skrev:Ang Ingvars primadonnalikande avhopp så har vi sett flertalet döende svanen-trådar tidigare om det här.
Varför ser du ned på balett? Vad har baletten gjort dig?
/D
Moderator: Redaktörer
Dahlqvist skrev:Ett utmärkt exempel på ett inlägg som man endast kan möta med överseende.
/D
PS: Det heter för övrigt "den makt" inte "den makten". Det blir kaka på kaka annars.
Dahlqvist skrev:subjektivisten skrev:Personligen så tycker jag inte du ska ha den makten du har.
Ett utmärkt exempel på ett inlägg som man endast kan möta med överseende.
/D
PS: Det heter för övrigt "den makt" inte "den makten". Det blir kaka på kaka annars.
pingvinlakrits skrev:Trevligt och positivt att se vuxna människor som vågar prata och reda ut saker, en liten fnurra på tråden får man ju räkna med mellan varven men det viktigaste är ju vad allt utmynnar i. Heders!![]()
Sedan kan jag ju inte annat än hålla med om att Faktiskt inte blir bättre än vad VI gör det till. Om det försvinner kunniga personer så är det ju mycket tråkigt, speciellt för mig som mindre kunnig men villig att ta till mig av vad både IÖ och Naqref/Anders har att bidra med.
Lite munhugg är ju inget att hänga läpp för, det känns som att de flesta här har glimten i ögat men ibland formulerar man sig olyckligt och så kanske det tolkas bokstavligt och så flyger pajerna i sandlådan över något man kanske kunnat klargöra på en halv minut i en muntlig konversation.
Ragnwald skrev:boom skrev:Ragnwald skrev:Åhh... jag som trodde Sperrling var på väg tillbaks.
om du bara visste var på gotland han bode när han jobbade på ön
Från: bomb bin laden terror dynamit
Sorry![]()
boom = Sperrling
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster