Det är ju D/A:n som är bra i den och då skulle det finnas en referens att testa motNaqref™ skrev:Alexi skrev:Kan man inte slakta en Pioneer 668?
Är inte det ett helgerån?

Moderator: Redaktörer
subjektivisten skrev:Är 668 D/An bättre än Benchmarken?![]()
Harryup skrev:Eller kanske ett vanligt bål vore enklare?![]()
Under rus har många genialiska idéer uppstått. Detta är inte ett av demNaqref™ skrev:Harryup skrev:Eller kanske ett vanligt bål vore enklare?![]()
Mmmmm, 4 BiBar Jeltsin och sedan doppar man ner en 668 en stund men inte för länge för då kan smaken bli för transparent.
Noterade nyss att det är fullmåne. Kanske därför jag är lite full i fan. Eller så beror det på rödvinet...
Naqref™ skrev:KK gjorde inlägg 666 och piotr gjorde inlägg 668. Hur ska detta tolkas?
Kaffekoppen skrev:Du är söt.
matså skrev:Arcam 250, 300 och den nya 600;an. [s]Tar nog lång tid för det tjafsas lite om 668 ännu[/s]
Kaffekoppen skrev:matså skrev:Arcam 250, 300 och den nya 600;an. [s]Tar nog lång tid för det tjafsas lite om 668 ännu[/s]
Tog bort lite idiotitext i Mats inlägg.
Jag sitter inte i LTS styrelse. Jag tycker att du beter dig osmakligt iallafall.matså skrev:Kaffekoppen skrev:matså skrev:Arcam 250, 300 och den nya 600;an. [s]Tar nog lång tid för det tjafsas lite om 668 ännu[/s]
Tog bort lite idiotitext i Mats inlägg.
eee rädd för sanningen det tjafsas alldeled för mycket om 668, det är bara så.
Tyst och lyd
ThePreTor1aN skrev:Jag gissar på att intresset är svagt för att testa nya 600;an, det är ju inte en Denon framförallt, och risken är ju stor att den är bättre.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] och 36 gäster