Jag var där men kan inte säga att jag såg så mycket, gitarrister på varje sida och en skugga som kom fram ur röken ibland
Nä men det var alldeles för mycket rök.. och ljussättningen enbart bakom gjorde att man mest stod och undrade om han var blyg eller nåt..
Men musiken och ljudet var rätt bra, stod vid mixerbordet ca och hängde med tjejen som inte såg så mycket tyvärr förutom när hon hävde sig upp på kravallstaketet som omgav mixern, svenskar är långa....
Men vi fick biljetterna gratis så kan inte klaga.
Kan tilllgga att upplevelsen var betydligt bättre än förra gången jag såg dom, Arvikafestivalen 98 var väldigt regnig och jag stod längst fram i en 30cm djup vattenpöl när sångaren en timme sen kommer utstudsande som Scooter och skriker YeaH!YeaH!YeaH!.. iklädd bla röda hjärtformade solglasögon, ett par minuter senare skrek han att vi var tråkiga och rockade inte..
Alla var totalt genomsura avhällregnet som pågick, därav kande vi inte hoppade och studsade lika mycket (scenen hade tak dock) och det var troligen fler än jag som ville nita honom när han sa det..
Näh, dom gör sig betydligt bättre på skiva.. iofs udda att dom bara turnerat sen 91 när sista skivan kom