Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Då jag började på en låt så var det svårt att inte lyssna till låtens slut. Det är numera sällsynt. Oerhört fängslande musik. Spännande komponerad med extremt tydliga budskap. Välspelat och mycket professionellt i sin helhet. Mycket hög konstnärlighet. Rolig ny bekantskap![]()
Hade tänkt att rösta på Stones men Rammstein tycker jag är bättre. Det är som en ny mer progressiv och nutida Kraftwerk.
petersteindl skrev:Rammstein får det bli
phloam skrev:petersteindl skrev:Då jag började på en låt så var det svårt att inte lyssna till låtens slut. Det är numera sällsynt. Oerhört fängslande musik. Spännande komponerad med extremt tydliga budskap. Välspelat och mycket professionellt i sin helhet. Mycket hög konstnärlighet. Rolig ny bekantskap![]()
Hade tänkt att rösta på Stones men Rammstein tycker jag är bättre. Det är som en ny mer progressiv och nutida Kraftwerk.
Jag kan inte låta bli att tycka att sånt här är lite kulVore det ok om jag tog detta som exempel i start av en Musikanalys-tråd?
Annars kan jag köra utan iofs men det var ett bra exempel
petersteindl skrev:Nu har jag kommit på att jag faktiskt har hört en låt av Rammstein förut, nämligen "du hast"Så jag är inte fullständigt off
![]()
Bill, är det Tim Roth som lirar piano på deras video klavier? Är det från någon film?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster