Powerknappen vill inte stanna kvar. Antar att det går att ordna, det är den traditionella varianten med fjäder och plastinnanmäte av nylon.
Någon som vet något om denna?
Min är silver istället för svart:

Moderator: Redaktörer

jsan skrev:Snygg förförstärkare , har du hunnit provspela med den ?
På övre bilden ser den lite liten ut , är det fullbredd på den ? Man kanske luras av den stora texten på fronten oifs
Jonas

jsan skrev:Ska vi byta , ska vi byta grejor med varann........![]()
Antar att det är grejorna som din syster inte vet om att hon behöver
Bytt Bytt !
skrutten skrev:Den verkar något hemmapulad - kanske tweakad till tystnad?
Fjonkalicious skrev:Du som ser sådant, hur ser jag det? Ser inget som ser udda ut, förutom den tomma säkringshållaren.
skrutten skrev:Fjonkalicious skrev:Du som ser sådant, hur ser jag det? Ser inget som ser udda ut, förutom den tomma säkringshållaren.
Elektrolyternas placering och speciellt kabeldragningen ser ut att vara utförd av en hemmapulare. Jag lovar nästan att elektrolyterna är ett tweak.

rolfzetterberg skrev:Spänningen från är trafon ganska hög,men det är nog normalt för "high end".
Det kan vara ett helt normalt beteende att spänningarna på utgången beter sig sådär när du mäter.Huvudsaken är att de går ner till 0V.
Men vad sitter på väggen inuti vid nätdelen?Transistor eller?Vad står det på den?Kan man få en bild av den delen och kortet?
Vilka spänningar finns över de två paren ellyt?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster