Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Nej den ser ut som på bilden till vänster ungefär. Ovårdat alltså.
Johan_Lindroos skrev:Nej den ser ut som på bilden till vänster ungefär. Ovårdat alltså.
Flint skrev:Johan_Lindroos skrev:Nej den ser ut som på bilden till vänster ungefär. Ovårdat alltså.
Det blir så när man mäter mycket. Ett tag hade jag "dasslock". Sån' där frilla där man kammar över håret från sidan för att kompensera det som är borta. För att få det att ligga stilla smetade jag på sånt där vitt transistormonteringsfett. Om inte det räckte tog jag till häftapparat och häftklammer. Det gick bra. Inovativt.
markih skrev:Flint skrev:Johan_Lindroos skrev:Nej den ser ut som på bilden till vänster ungefär. Ovårdat alltså.
Det blir så när man mäter mycket. Ett tag hade jag "dasslock". Sån' där frilla där man kammar över håret från sidan för att kompensera det som är borta. För att få det att ligga stilla smetade jag på sånt där vitt transistormonteringsfett. Om inte det räckte tog jag till häftapparat och häftklammer. Det gick bra. Inovativt.
Lysande!
Fast nu måste det ha blivit en Freudian här: Ino-vativt? Har manglandet haft en sådan påverkan? Även om man hård som flint*a kanske man kan bli präglad/omprogrammerad?
Flint skrev:HiFi vore en kul hobby om man slapp musiken.
Flint skrev:HiFi vore en kul hobby om man slapp musiken.
mike34 skrev:Flint skrev:HiFi vore en kul hobby om man slapp musiken.
Där får jag hålla med dig Flint. Det är endast under tonsvep man kan spela riktigt lågt och startkt runt 5-6 Hz å bilda sig en riktig uppfattning om och var slutstegen och högtalarna inte orkar hålla måttet. Detta sammtidigt som alla mätinstrument är inkopplade och sist men inte minst så måste man sitta å känna efter med kroppen om det sprattlar nog mycket i soffan för att kunna ge en objektiv bedömning av anläggningens kvalitet. Musik har inget med saken att göra !!
mats skrev:Flint, du skojar väl gamle manutan musiken är ju hifi inte lika rolig!
Flint skrev:Nej jag skämtar inte. Jag är helt humorbefriad och passar därför att jobba på vilket statligt verk som helst.
Bernt skrev:Definitivt en "best of" tråd!
Svante skrev:Bernt skrev:Definitivt en "best of" tråd!
Nej, verkligen inte! Underhållande, men utan substans (om hifi).
marbrink skrev:Jag tror den har diskussionen kommer att diskuteras lång lång tid framöver, jag skulle ilnte bli förvånad om det diskuteras ännu år 3000.
undrar om 208:an fortfarande är referens då?![]()
Sorry, kunde inte hålla mig.
dawen skrev:Flint skrev:Det blir så när man mäter mycket. Ett tag hade jag "dasslock". Sån' där frilla där man kammar över håret från sidan för att kompensera det som är borta.
Även känd som Robin Hood-frisyr
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster