Precis hemkommen och det fanns en avi i lådan: De har kommit till posten nu! Skall försöka fixa lev till er alla i veckan, men det är jobbmässigt lite körig vecka, så ev blir det veckan därpå (v.13). Skrik högt om det är någon som har riktigt bråttom, så får jag prioritera de personerna:-
Har hämtat ut dem och sorterat upp. Kommer att skicka ut till 7 pers på fre:
*2020ST0322
*HENRIKS
*BOMELLBERG
*EA 73
*LAILA
*ollen:
*OA51
Ni bör ha dem nästa vecka. Kom ihåg att det är vanlig post i vadderat kuvärt varför jag inte tar ansvar för leveransen, men det borde förstås gå bra.
Ni övriga kan kontakta mig per tel; 031-947080, för att bestämma möte i Gbg för överlämning av godset:-. Jag jobbar centralt (Kungsgatan) och kan mötas nånstans i närheten. Annars är det Hisingen som helst gäller. Denna och nästkommande vecka är jag dock i Mölndal och är tyvärr svår att nå via tel.
//Mårten
EDIT: Tel-nr
Senast redigerad av Maarten 2009-03-18 22:37, redigerad totalt 1 gång.
Kul med den utan undantag positiva återkopplingen!
Sitter på ett gäng bananer som börjar gulna och kan levereras omg här i Gbg, antingen inne i stada, t ex i morgon vid 16-17 tiden, eller på Hisingen, - bananpiren, flåt Norra älvstranden på ons eftermiddag/kväll.
Då kan ni även få en lyssning och hjälpa mig med att bestämma vad som skall vara kvar i högtalarväg:-.
Adhoc ringde mig för en stund sedan, han har inte bråttom med bananerna, men jag ska hälsa på på lördag, så jag kan hämta hans bananer på måndag eller onsdag och ta med.
Helst måndag, meddelar du exakt adress och tid här, via PM eller SMS?