Men vänta nu lille Gärt. Har jag gjort dig upprörd på nåt sätt eller är du bara kär i mig? Du har alldeles rätt att rummet inte är nåt vidare det är liksom därför tråden har startats.Gert skrev:Eller tjacka ett par lurar....
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Men vänta nu lille Gärt. Har jag gjort dig upprörd på nåt sätt eller är du bara kär i mig? Du har alldeles rätt att rummet inte är nåt vidare det är liksom därför tråden har startats.Gert skrev:Eller tjacka ett par lurar....
Jag tror inte jag orkar ha en eq, en apparat till känns jobbigt.m_persson79 skrev:Rolig tråd.
Grym rumstekniska support.
_Fredrik_
Ring en musikaffärförsäljare och fråga om du får låna en EQ. Toppar kan ju vara kanon att reducera. Lätt att testa.
Ditt rum är nog inte så mycket sämre än vanliga dödliga.
Så sant! Jag prövade med några solida hyllplan 100x50 bakom och det ger helt klart en varmare ton. Jag håller på att kolla upp kostnad för glasskivor.Erol skrev:Jag skulle nog köra på glasrutorna om jag vore du. Ett litet aber är väl att det är lite otrevligt med osynliga vassa kanter; helst om man har husdjur, barn eller fylltrattar o.d.
_Fredrik_ skrev:Är inte det ett hockeylag?paa skrev:Man kan även köra med glasklar Lexan, det lär inte gå sönder i första taget!
Edit: Det var det visst inte. Är det dyrt paa? Det låter som om det är dyrare än glas.
Nä, du har nog rätt, fast vad kan hända egentligen, du vet ju hur dom ska stå, är det då mycket värre än träskivor?paa skrev:Men vanligt glas skulle inte jag vilja ha stående fritt i rum med lekande barn, i så fall laminerat säkerhetsglas.
Mycket generöst! Visst bor jag i Sthlm, Hornstull närmare bestämt. Det skulle vara kul att leka runt med lite absorbenter och se vad man kan åstadkomma.DS skrev:Jag har 4 st halv snygga stenulls skivor inklädda i tyg, 2st med hyllplan o ram o 2st med bara tyg. Låna dessa o placera ut i rummet på lite olika ställen så ska du se att den peaken går att träff med lite tålamod, dun kommer nog få lite mer välljud på köpet oxå.
Måtten är 2st 1200x600x50
2st 1200x600x100
Du bodde i sthlm va?!![]()
Är du fortfarande kvar? Skaffa ett liv för i helvete.Gert skrev:Jo, jag tycker också att du skall prova stenullsskivorna som en sista utväg. Sedan får du erkänna att alla lägenheter på Drakenbergsgatan är fuskbyggda, illa avstämda klanglådor. Ställ dig i byteskö. Annars får dina hörselnerver aldrig någon ro...
_Fredrik_ skrev:Är du fortfarande kvar? Skaffa ett liv för i helvete.Gert skrev:Jo, jag tycker också att du skall prova stenullsskivorna som en sista utväg. Sedan får du erkänna att alla lägenheter på Drakenbergsgatan är fuskbyggda, illa avstämda klanglådor. Ställ dig i byteskö. Annars får dina hörselnerver aldrig någon ro...
niklas skrev:_Fredrik_ skrev:Är du fortfarande kvar? Skaffa ett liv för i helvete.Gert skrev:Jo, jag tycker också att du skall prova stenullsskivorna som en sista utväg. Sedan får du erkänna att alla lägenheter på Drakenbergsgatan är fuskbyggda, illa avstämda klanglådor. Ställ dig i byteskö. Annars får dina hörselnerver aldrig någon ro...
_Fredrik_ skrev:Will do!!!DS skrev:Ärschh va fan hör av dig ändå jag vill lyssna på dina grejor
MagnusÖstberg skrev:Ja, just det!
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster