Moderator: Redaktörer
Hotspur skrev:På tal om Stereophiles s.k. A-lista så är jag stolt ägare till en produkt
som petats in där, nämligen klass-d slutsteget PS Audio HCA-2...
Någon annan som fyndat ur nämnda lista?
Vilken debatt? Det var bara en tanke som slog mig, att det måste finns multispelare som låter bättre än Pioneer 668 och det vore väl märkligt om inte Unidisk 1.1 är en av dem...
Varför är det så säkert att Linn Unidisk är bättre än en 668:a?
Det sporrar liksom läsaren att försöka åka o lyssna själv.
Tyvärr är det så. Vi tycker bara. Jag tycker, du tycker och tidningarna tycker. Inget fel i det.
Jag är ingen sanningsökare och läser gärna en hifitidning då och då men har inte så taskigt självförtroende så jag måste ut på hififorumen och fråga om den och den artikeln hela tiden. Litar du inte på dina egna öron? är man intresserad så är det bara ut och lyssna (och vissa vill även mäta) och är det bra så köp. Kanske.
Linn Unidisk är kanske bättre än en 668:a.
Jag vet inte för jag har inte jämfört sida vid sida. Varför skulle det vara märkligt att Pioneeren var bättre i dina öron än en Unidisk förutom att prisskillnaden säger att den borde vara det??
Har du den inställningen så lär du torska dit på rätt mycket pengar och hifikrämarna jublar
Du har kanske inte lärt dig så mycket på vägen
Ibland misstänker jag annars att det finns personer
som läser denna tidning (bla) som fan läser bibeln.
Birger kanske bara kelsjuk eller vill prata lite!??Hotspur skrev:Birger: Du har förstås inget att säga om Sterophiles "Products
of The Year"? Frågan är ju varför du alls postar i denna tråd...
ditt elvaårings-påhopp
mats skrev:Att ni gitter, Ni får passa er nu, för snart kommer fabror Naqref och tar er i öronen![]()
Användare som besöker denna kategori: dewpo, Google [Bot] och 31 gäster