theSaint skrev:Vi får försöka få till något i sommar. Det hade varit buskul. Vi får kanske hyra en riktigt stor bil
Jag följer inte med om inte Gisela får följa med!

Moderator: Redaktörer
theSaint skrev:Vi får försöka få till något i sommar. Det hade varit buskul. Vi får kanske hyra en riktigt stor bil
MattiasKarlsson skrev:theSaint skrev:Vi får försöka få till något i sommar. Det hade varit buskul. Vi får kanske hyra en riktigt stor bil
Du får nog lägga beställningen nu om du ska få dina i28 + Y-4 till sommaren....
Nahaz skrev:Vilken slump, jag hade en kille hemma hos mig som lyssnade på mina pi60 innan han skulle köpa Monitor Audio PL-300.
Men såvitt jag vet så köpte han MA högtalarna till sist i alla fall.
Han skulle åkt till Tengil istället : )
Vi hör inte när dom klagar...Lust skrev:schmutziger skrev:Hur lyckas ni andra spela högt utan att få klagomål??!
Bor i hus
MagnusÖstberg skrev:Vi hör inte när dom klagar...Lust skrev:schmutziger skrev:Hur lyckas ni andra spela högt utan att få klagomål??!
Bor i hus
DVD-ai skrev:Hittade ingen "smily" som jag tyckte passade, va tänkt som lite "vad menar du med litet" jag tycker det ser ganska stort ut, eller ja... normalt i alla fall...
stefanolo skrev:DVD-ai skrev:Hittade ingen "smily" som jag tyckte passade, va tänkt som lite "vad menar du med litet" jag tycker det ser ganska stort ut, eller ja... normalt i alla fall...
Ja just det...jag refererade inte alls till vad man kan uppfatta som den verkliga storleken utan just bara "skoj-associerade" till det som väggarnas utseende antydde, alltså att man inrymt studion inuti en tändsticksask...den verkliga storleken kan man ju anse vara STOR eller, beroende på vilka referenser man har, normalstor...knappast jätteliten.
Alltså vi missförstod varandra alldelses rätt...Ber om ursäkt för det, tydligen, långsökta skämtet
![]()
.
/s
MattiasKarlsson skrev:OT, river inte katter gärna på elementen till basarna?
Inte ett dugg intressant för katten, han har inte gått i närheten av dem.MattiasKarlsson skrev:OT, river inte katter gärna på elementen till basarna?
MattiasKarlsson skrev:Ja, en anledning varför jag inte kan skaffa katt igen. Skulle få ett spel direkt.
Ja, en anledning varför jag inte kan skaffa högtalare igen. Skulle få ett spel direkt.
Användare som besöker denna kategori: StefanR och 15 gäster