Mer än 10db headroom i basen är ju löjligt.
Moderator: Redaktörer
MattiasKarlsson skrev:
Du har fel så sluta spela saida. Jag har hört flera och dom kan flytta lite luft men ljudet är inte så bra som jag vill ha det. Det är ett faktum.
E skrev:LindeberG skrev:Klart "Inos" basar är bra men knappast bättre än andra tillverkares motsvarande.
Jag orkar inte läsa alla sidor i ämnet, men det där var ett kul påstående.
Om det finns andra basar som verkligen motsvarar Ino Audios, så kan
man väl svårligen hävda att någon av dem är bättre än den andra?
Eller betyder ”motsvarande” något jag inte förstår?
Mvh E*
LindeberG skrev:<snip>
E skrev:LindeberG skrev:Klart "Inos" basar är bra men knappast bättre än andra tillverkares motsvarande.
Mvh E*
MattiasKarlsson skrev:E skrev:LindeberG skrev:Klart "Inos" basar är bra men knappast bättre än andra tillverkares motsvarande.
Mvh E*
Speciellt roligt med tanke på att killen inte hört Ino och absolut inte vet hur dom mäter alls.
LindeberG skrev:<snip>
MagnusÖstberg skrev:Att plocka saker ur sitt sammanhng så det passar det man vill framhäva tycker jag är lögnaktigt beteende, gör inte du det?
MattiasKarlsson skrev:LindeberG skrev:
Vad glad att du är nöjd med vad Velodyne har att ge och låt oss som har andra krav få ha det utan att du börjar ljuga och påstå felaktigheter.
LindeberG skrev:Som vadå, du har ju inte haft ett rätt hittills och direkt ljugit om att du har hört Velodynes större subbar.
Twilighter skrev:det kommer ju dröjja tett tag innan d finns pluringar för en sån här opertaion. jag mestadels hör mig för i olika läger om saker. så vte jag vart ja ska styra båten, även om det tar tid att komma fram så går det mktr fortare om man vet när resan börjar vart man ska ta vägen
LindeberG skrev:Frågan är vad säger Janne din Velodynehatande granne?
MattiasKarlsson skrev:LindeberG skrev:Frågan är vad säger Janne din Velodynehatande granne?
Hatande? Han gillade inte heller hur dom lät. Han finns ju även han på forumet tillsammans med alla citat som jag redan givit. Men du har ju andra krav än oss andra, var glad över det.
Så jag ber dig ännu en gång, sluta ljud och påstå saker om andra personer.
LindeberG skrev:Du vet själv att JAG inte har ljugit, men du kanske går igång på det själv.
MattiasKarlsson skrev:LindeberG skrev:Du vet själv att JAG inte har ljugit, men du kanske går igång på det själv.
Du hittar på och ljuger hela tiden. Något mindervärdeskomplex för din del. Jag har tröttnat på dina lögner så nu åker du på ignore. Sluta bete dig som en tönt. Hejsvejs
Aerob skrev:Var på väg att be er sluta förstöra tråden, men sen insåg jag att det var för sent.
Så kör så det ryker vet jag! Tragiskt...
MattiasKarlsson skrev:Aerob skrev:Var på väg att be er sluta förstöra tråden, men sen insåg jag att det var för sent.
Så kör så det ryker vet jag! Tragiskt...
Vet, sorry. Skulle kört ignore tidigare,
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster