Jag har frågat o ringt o kollat o gjort det igen i snart 3 månaders tid
Moderator: Redaktörer
hassesolo skrev:Jag snackade med honom idag.
Mina cc-pc2 är klara och mina Y-moduler kommer vara klara om en vecka (förhoppningsvis). Med lite tur kan jag åka och hämta dem helgen nästa vecka. :D
boom skrev:Vilken parodi ??
Antingen så andvänder han en snickare som har en rullator som har tappat hjulen .
så länge skall man inte behöva att vänta på saker man har beställt lagt handpening ,betalt .
Skandal är vad det är
hevi skrev:boom skrev:Vilken parodi ??
Antingen så andvänder han en snickare som har en rullator som har tappat hjulen .
så länge skall man inte behöva att vänta på saker man har beställt lagt handpening ,betalt .
Skandal är vad det är
Jag har då aldrig lagt någon handpenning och jag tycker varken att det är parodi eller skandal -och då är det ändå jag som väntar och inte du.
H
boom skrev:hevi skrev:Jag har då aldrig lagt någon handpenning och jag tycker varken att det är parodi eller skandal -och då är det ändå jag som väntar och inte du.
H
Och vad vet du om det .
boom skrev:Vilken parodi ??
Skandal är vad det är
DVD-ai skrev:boom skrev:Vilken parodi ??
Skandal är vad det är
Har du betalat med handpenning till Ingvar, eller är du på G att göra ett köp nu eller ?!
Njjaa, jag tycker inte att det går så mycket, vist vore det ju trevligt om det gick lita snabbare (såklart !) men men... ja tycker att det e jobbigare som det e nu i mitt fall, att behöva vänta på att kunna beställa för att jag inte fått i hopp pengar än...
har man väl beställt så är det ju lungan !
och köper man i rå MDF som jag ska göra så går det ju fort/fortare.
Inte mer än det Invar berättat såklart. Det har ju inte alltid varit ekonomiskt rätt att ta beställningar till ett pris ett år och leverera ett annat år med de kostnadsökningar det medför. Vissa leveranser gick enligt uppgift med förlust...men då var det rejäl väntetid. Den har ju blivit betydligt kortare senaste åren.hevi skrev:MagnusÖstberg skrev:Man betalar aldrig handpenning mig veterliggen.
Och vad vet du om det?
H
boom skrev:DVD-ai skrev:boom skrev:Vilken parodi ??
Skandal är vad det är
Har du betalat med handpenning till Ingvar, eller är du på G att göra ett köp nu eller ?!
Njjaa, jag tycker inte att det går så mycket, vist vore det ju trevligt om det gick lita snabbare (såklart !) men men... ja tycker att det e jobbigare som det e nu i mitt fall, att behöva vänta på att kunna beställa för att jag inte fått i hopp pengar än...
har man väl beställt så är det ju lungan !
och köper man i rå MDF som jag ska göra så går det ju fort/fortare.
Om han andvänder så långsamma snickare så skall jag klämma i hop lådor på löpande band
men jag tror att där skon klämmer är att han vill få i hop ett antal lådor som snickarn kan tillverka och på så sätt få ner kostnaden .
om oman lägger en beställning bara på element så kan jag få möbelsnickarn att klämma i hop ett par lådor på ett par dagar med faner eller så bygger jag skiten själv.
sen spelar det ingen roll om man köper dom i rå mdf det är fortfarande vänte tid på dom
Frisk skrev:Pratade precis med Ingvar, mina högtalare skall tydligen vara mer eller mindre klara hos snickaren och komma med nästa leverans mot Stockholm, troligtvis innom 2 veckor. Mycket trevligt måste jag säga :) Dags att inte kunna sova på 2 veckor då...
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 17 gäster