Jag har bara prislista/manifest från 2007. Vad kostar piP och piPs, byggstast, rå MDF nu?
Är det någon som vet ifall man kan få dem lackerade i vitt? Alt björkfanerade (inte färdigmonterade dock).
Moderator: Redaktörer
m_persson79 skrev:Är piPs värt 2000 kr extra?
MagnusÖstberg skrev:m_persson79 skrev:Är piPs värt 2000 kr extra?
Det finns de som tycker det, och det finns de som tycker piP är så bra att skillnaden i förhållande till pris är för liten. Den skaran tillhör jag.
Nattlorden skrev:De finns också de som tycker att piP och -s är så hyperbilliga i förhållande till prestanda att 2000 mer eller mindre är egalt.
MagnusÖstberg skrev:Ja, så kan man se på det.
De är ju fruktansvärt billiga båda två om man jämför med 100 000 kronors högtalare.
Men 2000 är trots allt ett rätt stort procentuellt påslag.
Nattlorden skrev:Visst... men personligen pensionerade jag högtalare som kostade 10ggr mer än vad mina piP kostade mig. Inte har jag fått sålt dem heller, så i det resonemangen blir +2000:- inte lika många procent.
m_persson79 skrev:MagnusÖstberg skrev:Ja, så kan man se på det.
De är ju fruktansvärt billiga båda två om man jämför med 100 000 kronors högtalare.
Men 2000 är trots allt ett rätt stort procentuellt påslag.
Jo men visst, så är det.
Gräver vidare:
"Ino™ aco-grå, -blå, -röd (GRÅTT eller BLÅTT profilerat skumplastmaterial)"
Jag fattar inte: Kan man få skumplasten i rött? Hade nog passat så bra att jag slapp klydda med tyger.
Nattlorden skrev:Visst... men personligen pensionerade jag högtalare som kostade 10ggr mer än vad mina piP kostade mig. Inte har jag fått sålt dem heller, så i det resonemangen blir +2000:- inte lika många procent.
Nefilim skrev:Nattlorden skrev:Visst... men personligen pensionerade jag högtalare som kostade 10ggr mer än vad mina piP kostade mig. Inte har jag fått sålt dem heller, så i det resonemangen blir +2000:- inte lika många procent.
Va de Canton Digital? Om jag minns rätt..
_Fredrik_ skrev:Blev det bättre utan piP?MagnusÖstberg skrev:Lånade ut mina piP igår till en forummedlem. Åtminstonde jag tyckte att det blev sjukt mycket bättre.![]()
sky_eye skrev:Ja, jävlar! Nu skall grannarna få!
\\Sky
_Fredrik_ skrev:Blev det bättre utan piP?MagnusÖstberg skrev:Lånade ut mina piP igår till en forummedlem. Åtminstonde jag tyckte att det blev sjukt mycket bättre.![]()
Nej, ni får skaffa egna!phon skrev:kan du inte låna ut ditt ex .... ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster