Haha, bottna i32s....
Jo, klart att det är säkert möjligt, jag höll på att bottna mina iPs i dag, med lite "Headroom" (ja bandet heter så..

)
Man hörde ett lite svagt ljud från den ena som indikerade att Xmec va nära, det där typiska ljudet som man som "skadad" direkt känner igen. Och då naturligtvis sänker någon % på volymskalan för att förhindra tråkigheter
Men, det känns "bra" nu vet jag att dom varnar lite i alla fall, så att man inte bara "råkar" spela sönder dom, utan då har man blivit varnad och få skylla sig själv om något händer.
profondusP-4 leker fram vid samma ljudnivå, även med +6dB switchen på, dom jobbar ju klart märkbar (kännbart

) men jag vet av redan gjorda tester att dom har mycket mer att ge. +10dB switchen aktiverad, då är det ganska jämnt mellan iPs och pP-4 i ljudkapacitet. Men låter ju "lite" obalanserat
Dock så anser jag profondusP-4 vara den perfekta kombinationen till iPs, för att man har väldigt stora möjligheter att få till väldig högkvalitativ basåtergivning och dessutom för att man får ett sjukt Headroom i basen och verkligen kan spela äckligt högt med +6dB switchen aktiverad till elektronisk musik, och det är bara så otroligt roligt !!!
Så, jag förstår att du vill ha mer kapacitet runt 80-200Hz än vad dina i32s kan prestera (inte...

) och därför tittar på alternativa lösningar. Jag upplever ju samma "problem" som du gör men men mina små iPs, lite "klass skillnad" men samma "svaghet" i alla fall, och än så länge den enda svagheten jag kan hitta.
Alltså, diskanterna och modulerna har så otroligt mycket mer att ge när iPs 5" börjar att svettas.