Max_Headroom skrev:Nine Inch Nails och Ministry kanske kan ha nåt hårt?
Aj, alltså.. plattan "further down the spiral" har någon låt som flippar ut totalt!

Så roligt..
Men vad är detta för ett ljudforum, har vi inga riktiga DM eller BM här? Jag skulle lägga min röst på Naglfar, läskiga pojkar.. men jag är trummis, och diggar inte sång med mening. Däremot hur man presenterar sången är viktigt! Och för Naglfar finns bara ett sätt, rätt sätt! (kommer dock inte ihåg vad skivan eller låt kan tänkas heta, den söps bort en sommar) Kan dock ha varit: Horncrowned Majesty kom jag nu på.
Faktiskt så var min andra riktigt bra konsert iår med Mörk Gryning, hoho dom är så söta när dom svettas och ser onda ut!
Dessa pojkar kanske är lite mer hårda, det kommer med det onda, men Naglfar lever ut bättre anser jag!
Dawn är ganska onda också.
Allt som Mike Patton tar i nuförtiden (efter hans mesiga Faith no More inhopp) är ju också mer eller mindre aggro!
En kul textrad finns ju såklart i den där: DIEE-DIIIAANNE
Det man kanske borde gå in på för att det riktigt extra tungt, är väl kanske såndär DoomM. Men jag gillar inte det, iaf inte i stort.
John Zorn - Lung Full of water är en kul gre också, man känner iaf bara att man vill bort.
xPAPPSKALLEx_-_02_-_Pop_Är_Inte_Pönk.mp3 är en mkt rolig låt som låg på någon hemsida förut.. galet kul!

Verklig grindkänsla när den är några få sekunder lång...
Detta var lite för nu!
Mvh ocke