Rydberg skrev:Tyvärr har det inte kommit hit några Jehovas på länge![]()
Jag brukar se såsnäll ut och intresserad at de kommer hit för ofta... Ska jag hänvisadem till dig?

Kanske ska skippa religionssnacket fortsättningsvis så vi slipper låsa tråden?
Moderator: Redaktörer
Rydberg skrev:Tyvärr har det inte kommit hit några Jehovas på länge![]()
Harryup skrev:Själv tycker jag att folk får tro på vad dom vill bara dom mår bra av det och det inte går ut över någon annan. Raljerande inlägg av folk som tror att en teknisk utbildning eller intresse gör dom till för mer tyder snarare på en begränsad social kompetens.
marbrink skrev:Style skrev:Jag blir dock lite tveksam när de försöker pracka på andra deras tro
Jo, det har man ju sett ett och annat fall av på det här forumet iaf!
Martin skrev:Marbrink: svär inte!Vi skulle ju prata mindre om det där apparaterna var det inte det som var problemet med detta forum?
Som sagt, varför måste alla dra upp dem och försöka vara roliga hela tiden. Jag blir trött.
marbrink skrev:Style: Tänk va bra om alla tyckte som du va? tragiskt när vuxna människor inte har lärt sig att respektera andra människors åsikter...
Det är också rätt tröttande men det var ett bra tag sen sist tror jag.Sampix skrev:Martin skrev:Marbrink: svär inte!Vi skulle ju prata mindre om det där apparaterna var det inte det som var problemet med detta forum?
Som sagt, varför måste alla dra upp dem och försöka vara roliga hela tiden. Jag blir trött.
Ja, men att ta upp shakti var och varannan dag är helt ok.
Där kom den igen! Ser du min poäng marbrink. Man blir astrött på detta ständiga ironiserande. Jag bryr mig inte om apparaterna i fråga men det är så enformigt och tröttande att man mår lite illa.Alla tycker inte att Nad 208 är den bästa förstärkaren som byggts, precis som alla inte tycker att rörförstärkare är bäst.
Jag kan hålla med men va fanken. Ska man behöva läsa samma sifferkombination med en ironisk undermening i varannat inlägg!marbrink skrev:Martin: Det är rätt tröttande att höra om voodo, placebo, inbillning, bevisande i blindtest osv varenda eviga dag också. Fattar egentligen inte varför vi håller på så här konstant hela tiden när vi har ett gemensat intresse.
Synd att det ska vara så svårt att vi väljer att komma till vårt mål på olika sätt....
Martin skrev:Där kom den igen! Ser du min poäng marbrink. Man blir astrött på detta ständiga ironiserande. Jag bryr mig inte om apparaterna i fråga men det är så enformigt och tröttande att man mår lite illa.Alla tycker inte att Nad 208 är den bästa förstärkaren som byggts, precis som alla inte tycker att rörförstärkare är bäst.![]()
marbrink skrev:Martin: Inlägget var inte riktat till dig! Jag skrev bara hur jag tycker det ser ut i största allmänhet.
Harryup: Vad snackar du om?? jag har inte läst ditt inlägg och ABSOLUT inte svarat på det, så tagga ner lite!
Själv tycker jag att folk får tro på vad dom vill bara dom mår bra av det och det inte går ut över någon annan. Raljerande inlägg av folk som tror att en teknisk utbildning eller intresse gör dom till för mer tyder snarare på en begränsad social kompetens.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster