Bernt skrev:Naqref, en eller ett par gånger i månaden ställs frågan "Var kan man kontakta Ino Audio?" och liknande i trådar på HF. Vart tycker du att man ska hänvisa de som frågar? Ska vi skriva "Ino Audio i Sthlm. Ägare och grundare av Ino Audio, Ingenjör Ingvar Gilbert Igor John Peder Nikolaus Öhman, nås på 08-732 77 25, 070-523 32 32" så som Rydberg skrev i en sådan tråd? (Se http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33592 )
Jag tycker det vore bättre att lägga upp prislistan på nåt ställe som uppdateras tills Inos hemsida blir klar.
Nu är det inte jag som bestämmer så tills vidare är det bäst att ringa honom på mobilnummret som gäller (inte lönt att ringa på det vanliga numret om man verkligen vill prata med honom) men personligen tycker som jag som ni därför finns möjligheten för Ingvar att säga "ok vi kör" och då ändrar jag på hemsidan så man ser vad som finns där (inkl produktblad, prislista och bilder). Tills dess så får vi vänta tålmodigt...

Bör ju tillägga att faktiskt.se inte involverade på något sätt alls utan det är jag personligen som fixar med detta.