Goran_Rudling skrev:Skillnaderna mellan mjukfötter och spikes är lätta att höra. Ju bättre anläggning desto lättare är det att höra. Dvs ju mer välstämt det låter desto lättare är det att höra försämringen med mjukfötter.
Du kan enkelt själv prova med att lägga tre muttrar under dina burkar och jämföra det med mjukfötter. Se till att du inte har extra passiva högtalare i rummet som i TV, radio, hörlurar etc.
Tala sen om för mig hur du upplevde det.
Mvh,
Göran Rudling
Går det bra om min flickväns hörlurar ligger i kassaskåpet i rummet?
Göran, du är medveten om att du i det här läget talar om för honom om att det finns en förbättring (låt oss nu inte gå in på om du har rätt eller fel) och ber honom testa.
Betyder det:
- att om han inte hör en försämring eller ingen skillnad har dålig hörsel eller inte tillräckligt bra utrustning?
- att om hans hörsel är bra, att du kan föreslå vilka prylar han måste byta ut och till vad för att få en tillräckligt bra utrustning?
- att det är armbandsklockan hans mormor en gång använde i rummet som lämnat kvar ett eko som måste hanteras med kuddkrig?
Sådanna här inlägg av dig är verkligen... skräp.
Här kommer ett bättre förslag:
Du kan enkelt själv prova med att lägga tre muttrar under dina burkar och jämföra det med mjukfötter. Se till att du inte har extra passiva högtalare i rummet som i TV, radio, hörlurar etc.
Tala sen om för mig hur du upplevde det, så kan vi utgå från det i diskussionen.
Ditt sätt att skriva är mycket likt en välkänd saga, "Kejsaren utan kläder"