Moderator: Redaktörer
Frisk skrev:Trevligt att en del börjar få sina saker :)
Några kommentarer om högtalarna i hemmiljö?
Aerob skrev:Och hur glad är du?
hassesolo skrev:På söndag bär det av till Täby för hämtning av 3 st cc-pc2 och Profundus Y-4.
hassesolo skrev:På söndag bär det av till Täby för hämtning av 3 st cc-pc2 och Profundus Y-4. :P
Då var det dig jag missade att hälsa på eftersom jag stannade för länge på jobbet...hassesolo skrev:Väntan är definitivt över. Jag kom välbehållen hem med fyra omonterade y-moduler och 3 cc-pc2 ikväll.![]()
Underbart!
Tack till IÖ för en trevlig stund i förmiddags.
Oj va kul, hur länge får du vänta? Jag väntar på min pp-2 som ska landa på Onsdag.DVD-ai skrev:Jag ansluter mig till klungen av "dom väntande" nu har jag beställt ett par i28 i rå MDF !
känns jätte bra att äntligen fått iväg en beställning... nu ska jag hem och drömma !
hassesolo skrev:Det kommer snart bilder i mitt MHB-galleri.
DVD-ai skrev:Jag ansluter mig till klungen av "dom väntande" nu har jag beställt ett par i28 i rå MDF !
känns jätte bra att äntligen fått iväg en beställning... nu ska jag hem och drömma !
_Fredrik_ skrev:Oj va kul, hur länge får du vänta? Jag väntar på min pp-2 som ska landa på Onsdag.DVD-ai skrev:Jag ansluter mig till klungen av "dom väntande" nu har jag beställt ett par i28 i rå MDF !
DVD-ai skrev:_Fredrik_ skrev:Oj va kul, hur länge får du vänta? Jag väntar på min pp-2 som ska landa på Onsdag.DVD-ai skrev:Jag ansluter mig till klungen av "dom väntande" nu har jag beställt ett par i28 i rå MDF !
känns jätte bra att äntligen fått iväg en beställning... nu ska jag hem och drömma ! :mrgreen:
Ingvar trodde det skulle gå förhållandevis fort just nu...
Men som snabbast 4 veckor, säkert 6veckor+ i alla fall får man ju räkna med...
I vilket fall som så känns det jätte bra att dom äntligen är beställda !!! :P
Britt-Gunnar skrev:hassesolo skrev:Det kommer snart bilder i mitt MHB-galleri.
läckert byggedom nya inwall-högtalarna är det en mostvarighet till i28/32?
Frisk skrev:DVD-ai skrev:_Fredrik_ skrev:Oj va kul, hur länge får du vänta? Jag väntar på min pp-2 som ska landa på Onsdag.DVD-ai skrev:Jag ansluter mig till klungen av "dom väntande" nu har jag beställt ett par i28 i rå MDF !
Ingvar trodde det skulle gå förhållandevis fort just nu...
Men som snabbast 4 veckor, säkert 6veckor+ i alla fall får man ju räkna med...
I vilket fall som så känns det jätte bra att dom äntligen är beställda !!!
Vad trevligt! får hoppas de dyker upp snart då och du redan då har råd att "lösa ut" de så du slipper vänta extra på det.. Tiden går typ hälften så fort när man väntar.
Frisk skrev:Nu verkar det som väntan är slut även för mig :)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster