Framifrån kan man förledas att tro att det är en standard piP, i matt industrilack.

Moderator: Redaktörer
slammer87th skrev:Min gissning är att det inte lär ta lång tid innan Manger är och knackar på dörren igenManger - ta det nätt i semestertrafiken imorgon!
Patrik_B skrev:Gav mig dessutom nästan svar på frågan om hur jag ska göra med mina pi60.
manger skrev:slammer87th skrev:Min gissning är att det inte lär ta lång tid innan Manger är och knackar på dörren igenManger - ta det nätt i semestertrafiken imorgon!
Nätt? Förstår inte vad du menar...![]()
pingvinlakrits skrev:...another thread bites the dust...
Håll er till ämnet, plu-heeze, Fjonken: PM finns ju, använd det. :wink:
Frisk: och vi som trodde vi var originella... :(
IngOehman skrev:/... Till sist förmodar jag att högtalaren blivit lite djupare än en original-piP, vilket jag såklart litar på att ni kommer att kom-
pensera, genom att göra ett vertikalt dike i den absorbent
som står bakom dem, så att avståndet till väggen blir rätt.
Vh, iö
pingvinlakrits skrev:Orderboken kommer nog förbli tom på modifieringar, detta är en one-off för Manger, och så gör jag ett par till i Zebrano. Där blir frontbaffeln antingen svart eller riktigt mörkt brun. Var de ska hamna är en öppen fråga men jag känner att det inte finns tid att göra fler moddningar, inte i år iallafall.
En krona billigare? 50 öre? Eller bara skitmycket billigare marknadsföringsplats?Tengil skrev:MagnusÖstberg skrev:Vad innebär reapris?
De är nog billigare än normalt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster