Moderator: Redaktörer
Nahaz skrev:Dom var ju mycket snygga, klart bättre än vårt skräckscenario referens : P
pingvinlakrits skrev:IÖ: klart du får hijacka tråden och promota lite.![]()
Eventuellt är ett par av "realådorna" bokade, jag vet en som är bra sugen.![]()
Som jag förstått så har dessa lådor rakt avslut baktill, precis som mina.
pingvinlakrits skrev:Pris på lådorna får man ringa eller PM:a Öhman om, ta inte det i denna tråden.
Får man inte snabbt svar av Öhman kan man PM:a mig och få reda på det,
hyfsat snabbt (jag vet ju inte förrän IÖ vet det men jag kan vara snabbare på
att svara).
manger skrev:Patrik_B skrev:Gav mig dessutom nästan svar på frågan om hur jag ska göra med mina pi60.
...jag har ett svar till!
blacklabel skrev:Ja, en likadan lösning på pi60, som på pingmang piP, borde ju inte svårt att ordna. Grymt snyggt! En klar 10:a. Underlättar ju även fanering av lådan, oavsett piP/s eller pi60/s. Då slipper man de små pilliga fasningarna
MagnusÖstberg skrev:Ja, alltså så att faner+låda har samma bredd som baffeln.
Görs absolut bäst med fabriksfixad baffel, men annars får ma ta till med de metoder man känner för: spackel, lister osv
blacklabel skrev:Oj, jag som tänkte att jobbet skulle bli enklare med Mangars lösning. När ni nu börjar prata om 1,6 mm så känns det helt plötsligt lite krångligare.
Är heller inte riktig säker på hur en 2 mm slits skulle se ut på pi60. Inte säker på att det blir bra om man följer hela baffeln runt. Funderar däremot på en slits snett över hela högtalerens sida. Se bilden på QM60.
Hmmm....detta kräver lite tankeverksamhet till.
pingvinlakrits skrev:Manger åkte härifrån för en dryg timme sedan, efter en bit mat, längre fika och lite inlyssning av pingmang som sedan omsorgsfullt, och kärleksfullt packades ner...
Han gör kanonfina renderingar och datorskisser så hans idéer kan man verkligen se fram emot vad gäller pi60.
pingvinlakrits skrev:Visst är de fina? Me like, plenty.
pingvinlakrits skrev:
DVD-Ai: jomen, snubben, du gillar ju högtalare som går ända ner till golvet ... så känn dig inte besviken med i28 nu - vi vet ju bägge att dina kommande basmoduler kommer bräcka mina med råge...
Användare som besöker denna kategori: doppler och 11 gäster