Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:
Om det inte hade varit en så känslig fråga så hade jag skrivit något om vilka kategorier det var vars hörsel var ett mera objektivt redskap, och för vilka så inte var fallet.
Vh, iö
IngOehman skrev:Om det inte hade varit en så känslig fråga så hade jag skrivit något om vilka kategorier det var vars hörsel var ett mera objektivt redskap, och för vilka så inte var fallet.
MichaelG skrev:IngOehman skrev:Om det inte hade varit en så känslig fråga så hade jag skrivit något om vilka kategorier det var vars hörsel var ett mera objektivt redskap, och för vilka så inte var fallet.
Vad nyfiken jag blev! Kan du inte formulera detta på sådant sätt att de som brukar ägna sig åt att låta sig bli trampade på tårna inte känner sig direkt utpekade?
Hälsn. Michael
Flint skrev:MichaelG skrev:IngOehman skrev:Om det inte hade varit en så känslig fråga så hade jag skrivit något om vilka kategorier det var vars hörsel var ett mera objektivt redskap, och för vilka så inte var fallet.
Vad nyfiken jag blev! Kan du inte formulera detta på sådant sätt att de som brukar ägna sig åt att låta sig bli trampade på tårna inte känner sig direkt utpekade?
Hälsn. Michael
Och den där (IÖ) kräver att slippa bli tolkad?
Flint skrev:peetwa
Hehe. Ska sluta tjata. Du får tycka precis hur du vill. Ville bara veta varför du tycker att subjektiva val är så skrämmande. Fick inget svar men det är OK.
peetwa skrev:...det subjektiva på minner mig om det kroppsliga, dödliga och skeva. Medans det objektiva minner mig om det vackra och det eviga. Jag väljer att mäta istället för att lyssna då lyssningen påminner mig om mina egna tillkortakommanden och i förlängningen motbevisar min odödlighet. Allt är djupt rotat i min barndom och relaterat till min far som var byggnadskonstruktör och en auktoritär person som skydde arkitekter och svärande vid middagsbordet berättade om de sattyg som deras gestaltningar och modenycker ställde till med för byggandes fuktbalans och livslängd.
peetwa skrev:Allt är djupt rotat i min barndom och relaterat till min far som var byggnadskonstruktör och en auktoritär person som skydde arkitekter och svärande vid middagsbordet berättade om de sattyg som deras gestaltningar och modenycker ställde till med för byggandes fuktbalans och livslängd.
IngOehman skrev: Sen kan man nog vara på båda samtidigt också, och trivas prima med det.
IngOehman skrev: Om det inte hade varit en så känslig fråga så hade jag skrivit något om vilka kategorier det var vars hörsel var ett mera objektivt redskap, och för vilka så inte var fallet.
IngOehman skrev:Det går inte att slippa ifrån dig.
Din besatthet är ju en sjukdom som bara du själv kan bota, och det
kommer du inte att göra eftersom du tycker om den så mycket.
Vh, iö
Flint skrev:IngOehman skrev:Det går inte att slippa ifrån dig.
Vh, iö
Gillar du inte att bli ifrågasatt? Trodde att det hade högsta prioritet på detta forum.
IngOehman skrev:Är trött på att få skit för att jag skriver som det är. Så då gör jag inte det.
BACH skrev:Flint skrev:IngOehman skrev:Det går inte att slippa ifrån dig.
Vh, iö
Gillar du inte att bli ifrågasatt? Trodde att det hade högsta prioritet på detta forum.
Att ifrågasätta på ett meningsfullt sätt är en sak.
Att bara försöka vara jobbig är en annan.![]()
Vh
JanBanan skrev:IngOehman skrev:Är trött på att få skit för att jag skriver som det är. Så då gör jag inte det.
Problemet är att du skriver antydningar och insinuationer och vägrar sedan att utveckla dessa när man frågar. Fegt och trist, tycker jag.
JanBanan skrev:IngOehman skrev:Är trött på att få skit för att jag skriver som det är. Så då gör jag inte det.
Problemet är att du skriver antydningar och insinuationer och vägrar sedan att utveckla dessa när man frågar. Fegt och trist, tycker jag.
m_persson79 skrev:JanBanan skrev:IngOehman skrev:Är trött på att få skit för att jag skriver som det är. Så då gör jag inte det.
Fegare och tristare att bara hugga. IÖ's inlägg är ofta långa och väldigt bra förklarade. Till skillnad från dina "one liners".
JanBanan skrev:Problemet är att du skriver antydningar och insinuationer och vägrar sedan att utveckla dessa när man frågar. Fegt och trist, tycker jag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster