Dags att uppgradera - steg 4 - KLART!

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Kalejdokom
ARTist

Inläggav Kalejdokom » 2009-07-11 21:13

Hej housemicke!

Har du vägarna förbi Göteborg är du välkommen att lyssna. Men för att svara på din fråga kan jag citera mig själv, tidigare i tråden:
Kalejdokom skrev:MEN - nu spelar dom faktiskt ljuv musik och det låter precis som jag väntat mig, med 180 graders spridning rakt in i rummet - perfekt! Jag återkommer nog med lite mätningar, men det får anstå till senare.

Mätningar planeras, men inte förrän jag är klar med alla steg i min uppgradering. Just nu bygger jag center, som du kan följa i min byggtråd, steg 6.

Användarvisningsbild
DVD-ai

Inläggav DVD-ai » 2009-07-14 12:52

WOhhh, chitt va skillad du e på att arbeta med trä ! 8O

sjukt snygga skapelser i alla dina trådar och jag tappar hakan av hur du lyckas få till allting på ett så otroligt snyggt och balanserat sätt....

10+ och tummen upp för dina byggen !!

Användarvisningsbild
Kalejdokom
ARTist

Inläggav Kalejdokom » 2009-07-14 13:27

Tackar för all uppmuntran! Ja, det är roligt när det blir bra, men jag antar att det är som i alla sådana där hemmafixarprogram på TV - det blir rätt många "bortklippta scener". Kanske man skulle samla allt bonusmaterial i en särskild tråd, där man bara visar allt som blivit fel under byggprocessen... det skulle nog bli rätt rolig läsning.

Användarvisningsbild
DVD-ai

Inläggav DVD-ai » 2009-07-14 14:51

Haha, jo så är det ju... ;)

Men du lyckas i alla fall få till det riktigt, riktigt bra i slutänden, och jag är klart imponerad av dina byggen, fortsätt så ! :)

Föregående

Återgå till DIY-forum