The-Master skrev:Äntligen LITE information...
![]()
![]()
Fortsätt nu ALLA inblandade att jobba med att få igenom detta gruppköp, jag är åsså med NÄR det blir av...
+1
KRAM ! till alla inblandade. Jag kan vänta ...
Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev::D Alexi och Naq, Manna från ovan.
n3mmr skrev:petersteindl skrev::D Alexi och Naq, Manna från ovan.
menar du naq eller n3mmr???
niklas skrev:Richard skrev:Högtalaren är inte en speciellt god återgivare med det gamla elementet- och utan filter. Litet nasalt och pappigt. Med seriefilter låter det betydligt bättre.
Håller jag inte med om. Har du sett mätningarna? Inom +/-1dB mellan 1kHz och 10 kHz. Du kanske föredrar en liten förskönande färgning?![]()
Tyckte själv att det var väldigt små skillnader med och utan filter. Så små att jag inte brydde mig om att använda filter i något av mina 4 par.
petersteindl skrev:n3mmr skrev:petersteindl skrev::D Alexi och Naq, Manna från ovan.
menar du naq eller n3mmr???
Inlägget var riktat till Alexi och Naq. Mannat från ovan är den däringa knäppgöken som kan tänkas tjacka ett hundratal mupsare![]()
![]()
![]()
MvH![]()
Peter
150joseph skrev:ursäkta, vad är det för maxpris som flera ovan vill ska gälla?
MagnusÖstberg skrev:150joseph skrev:ursäkta, vad är det för maxpris som flera ovan vill ska gälla?
n3mmr skrev:MagnusÖstberg skrev:150joseph skrev:ursäkta, vad är det för maxpris som flera ovan vill ska gälla?
Erfarenheten säger att man bör vänta med att ta den diskussionen. 150 spänn är i nuläget lågt.
150+moms + nåt slags kursförlust accepterar nog de flesta
n3mmr skrev:MagnusÖstberg skrev:150joseph skrev:ursäkta, vad är det för maxpris som flera ovan vill ska gälla?
Erfarenheten säger att man bör vänta med att ta den diskussionen. 150 spänn är i nuläget lågt.
150+moms + nåt slags kursförlust accepterar nog de flesta
n3mmr skrev:Nå, Peter och Naqref:
Hur Går Det??
landa skrev:Fram med ett kontonummer så att vi som är seriöst intresserade kan betala in. Så kan Alexi och co känna lite ekonomisk trygghet i alla fall. Av erfarenhet så är det ju tyvärr så att ganska många hoppar gruppköp. Föreslår 200 kr per element. Låter realistiskt för mig. Det värsta som kan hända är väl att man får betala tillbaka pengarna...
Timpolanen skrev:Jag är lite intresserad av dessa men har lite frågor
Har varit inne på TB W3 men dessa verkar spöa dem i välljud eller hur?
Vad tror ni om att köra dessa i en bil som mellan/diskant?Det borde bli bra ju!
Å kanske 2st monitorer till datanMed en SLS 8" som kompliterar
Vilken volym samt port, diameter + längd? ( Har letat men bara hitta ritningar tänkte göra helt egen design.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 238 gäster