Är det bara plugg and play som gäller? Scannar Duet:en hårddisken efter alla ljudfiler?
Moderator: Redaktörer
Dplz skrev:Håller med om att det är skönt att slippa en massa sladdar. Tyvärr får man skaffa utrustning för trådlöst nätverk på egen hand. Rekommenderar att du skaffar någon trådlös router.
m_persson79 skrev:Dplz skrev:Håller med om att det är skönt att slippa en massa sladdar. Tyvärr får man skaffa utrustning för trådlöst nätverk på egen hand. Rekommenderar att du skaffar någon trådlös router.
Fan, trodde att det fanns inbyggt i lådan.
Men tack.![]()
Finns det någon Squez som har det?
m_persson79 skrev:Tänkte köpa mig en sådan efter jobb.
Är det bara plugg and play som gäller? Scannar Duet:en hårddisken efter alla ljudfiler?
m_persson79 skrev:Dplz skrev:Håller med om att det är skönt att slippa en massa sladdar. Tyvärr får man skaffa utrustning för trådlöst nätverk på egen hand. Rekommenderar att du skaffar någon trådlös router.
Fan, trodde att det fanns inbyggt i lådan. :?
Men tack.![]()
Finns det någon Squeez som har det?
Harryup skrev:Lådan kan kopplas trådlöst eller med kabel.
Fjärrkontrollen kan dock bara användas med trådlöst nät.
Kan ladda ur och verkar göra det lite snabbare om signalstyrkan på nätet är lite lägre. Själv föredrar jag SB3 framför Duetten då den senare är ganska trist ibland då nätverket är lite skakigt vilket många trådlösa kan bli.
Använder själv inte min Duet längre och jag kan inte höra någon skillnad på den och SB3.
mvh/Harryup
Richard skrev:Senaste mjukvaruuppgraderingen 7.3.3 har botat alla synliga buggar i Duet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster