Idag tog jag och frugan en sväng in till IS Halmia´s loppis

Vi knallade runt lite och kikade och när vi steg in i det andra rummet så såg jag lite gammal elektronik

Ska bli intressant och se vad ni kan säga när jag har fått upp bilderna.
MVH Kribban
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Kribban skrev:Då var inte 60 kr ett överpris i alla fall![]()
Nu funderar man på om det är lönt att renovera dem![]()
MVH Kribban
phon skrev:Snyggt jobbat! Nu när du ändå skall gå över till Carlsson så kan jag tänka mig att hjälpa till vid renoveringen mot dom gamla överblivna högtalarna i bakgrunden ....![]()
![]()
![]()
![]()
Magnuz skrev:De ska inte ha några nedåtriktade basar. Diskanterna ser som sagt "fel" ut, dessutom saknas "mittpluppen" som ska sitta i mitten mellan alla diskanter, men det kan förstås vara skillnader mellan olika årgångar.
Kribban skrev:phon skrev:Snyggt jobbat! Nu när du ändå skall gå över till Carlsson så kan jag tänka mig att hjälpa till vid renoveringen mot dom gamla överblivna högtalarna i bakgrunden ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte en chans att jag går över till Carlsson. Min Inoburkar lirar underbart. Jag blev bara så förvånad över att hitta ett par Carlsson för 60 kr på en loppis
.
Får se vad jag ska göra med dem. Just nu är de placerade i källaren för de fick inte plats uppe i huset.
MVH Kribban
Kribban skrev:Nu blir det en bumpning. Har städat källaren idag och hittade högtalarna.
Jag har tagit beslutet att skänka bort dem så är det någon som vill ha dem så är det bara att hämta dem
![]()
Basarna behöver definitivt omkantas.
Jag har ett par till som även bortskänkes.
Högtalarna finns i Slöinge utanför Falkenberg
MVH Christer
zeputt skrev:Kribban skrev:Nu blir det en bumpning. Har städat källaren idag och hittade högtalarna.
Jag har tagit beslutet att skänka bort dem så är det någon som vill ha dem så är det bara att hämta dem
![]()
Basarna behöver definitivt omkantas.
Jag har ett par till som även bortskänkes.
Högtalarna finns i Slöinge utanför Falkenberg
MVH Christer
Om du orkar vänta lite till så kommer jag nog förbi och köper lite glass runt vecka 28. Har du dem kvar då är jag intresserad![]()
Jag kollar av tråden när det närmar sig
Kribban skrev:då blir det tippen imorgon
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster