Hej!
Ena parten är från och till tämligen desperat uti sitt agerande och vore inte såå många kommentarer
samtidigt såpass hmmmindre trevliga skulle somligA* nog ej haft hjärtat o motargument smula sönder
då man ju trots allt märker att detta faktiskt.se verkar betyda väääldigt mycket för en del!
MotArgument #1
Jag bry mig överhuvudtaget inte ifall ngn kritiserar e$oteriska hifikablar för jag vet
att dem gör stor skillnad - uti miljard olika skepnader o varianter är kanske i.o.f.s. mest märkligt men
precis som ex
SUCK! Att ni Ooorkar! & Co uppnås ändå motsvarande effekt som motspelare konstant
hackande på Foppa´s klubba samt skuldra, d.v.s. Foppa spelar garanterat inte bättre + det kan leda
till bråket som får hela debatten o urarta/upphöra (... vilket var själva målet?)
MotArgument #2 är att dem som nämner blindtest är "mätnissar" som inte tycker om musik (och/eller
alla andra njutningar i livet?) och som således ej ens vill höra stora skillnaderna s.k. Nacebo (Negebo)!
MotArgument #3 Jante/A*vundsjuka är roten till oppositionen, d.v.s. att all denna debatt härstammar
utur man själv inte har råd med dyyra hifikablar o således inte vill höra stora skillnaderna o här är det
racerbilar, BMW resp Skoda samt dumsnåla bönder & Co som är de populäraste liknelserna!
MotArgument #4 Att direkt eller indirekt (med trådens oftast allra första PersonAngrepp;)) anklaga
andra (som påstå det inte är ngn skillnad mellan ex nätkablage à 100kr/1000kr/10,000kr/100,000kr,
, osv) för o vara individer med ett sjukligt hat som bedriver hatkampanjer fullkomligen frossande uti
personangrepp (... men som ändå är snälla o så??;))!
MotArgument #5
Helt makabert, man är borta ifrån forumet i (godtycklig/påhittad tidsperiod) kommer
tillbaka och vad ser man? Jo "tråden ifråga" Hur orkar ni? Det ni gör är förkastligt samt omoraliskt!
Instämmer med föregående talare! Sjukt ointressant tråd och dessutom vidrigt (väl argumenterat;))
otrevlig diskusion!
MotArguent #6 - #48 (be)tar vi ikväll

!
Mvh A*