Moderator: Redaktörer
Frisk skrev:Vad som dock är ett större problem är att portarna är större än hålen i lådan, går altså inte i, upptäckte dock precis att de passar om man först lägger de i frysen ett par minuter, men vad händer när de blir varma igen, finns det riska att paja lådan eller porten, eller klarar de belastningen? Vad finns för lösningar på detta? Känns svårt att fräsa ut så lite extra utan att det blir fult.
pingvinlakrits skrev:Ring och påpeka, det är en absolut rättighet och jag tror Ingvar skulle uppskatta det. Som leverantör vill man veta felen och få dem åtgärdade.
Iallafall mycket hellre än att läsa om det på forumet.
Kom de inslagna i papp har han ju inte haft möjlighet att kolla av dem, eller rättare sagt så har han nog förutsatt att de är felfria.
Som snickare ska man inte lämna ut såna lådor, punkt.
Du kan kanske inte räkna med att få upp hela rispan i ett så tunt material, det stoppar nog där du är nu.
Om det är porten som ska skruvas fast så är det ju bara att gå på mdf:en så porten får plats, den ska ju skruvas fast och väger nada.
Ragnwald skrev:Det vita kan vara limgenomslag och det går ju inte så bra att olja på.
Frisk skrev:Allt löst, lådorna skulle tillbaka, var inga problem.
Ser inte att denna tråd längre tillför något, någon moderator får gärna radera.
PungRaeV skrev:Låt tråden ligga så alla förstår vilken eminent garanti det är på Ino Audio
Skönt att det löste sig!
Garanti?m_persson79 skrev:PungRaeV skrev:Låt tråden ligga så alla förstår vilken eminent garanti det är på Ino Audio
Skönt att det löste sig!
Medhåll.
MagnusÖstberg skrev:Ja, det är ett bra tips!
Det hindrar inte att jag faktiskt tycker kvalitetskontrollen klart brustit. Det är Ino som säljer produkten och inte Inos underleverantör.
Eftersom underleverantörerna inte gör den själva, eller erfoderligt bra, så tvingas nog Ingvar tänka efter om han inte borde syna produkterna mer innan leverans.
Så som de såg ut så känns det nästan som om de gjorde en chansning
Frisk skrev:Inte fått några "klagomål" på att det är jag som gjort skador m.m. vid transport vilket många andra mycket väl hade kunnat hävda.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster