Hejsan,
Då är nya siten klar för Engelholm Audio och adressen är, föga förvånande, www.engelholmaudio.com
Funkar ännu så länge bäst i Explorer men kommer även att funka (prickfritt) i Netscape.
Moderator: Redaktörer
Tack! Men...matson skrev:Snyggt!
vad menar du med det? Tack tror jag!matson skrev:(I princip ett unikum i branschen?)
Tack - men jag trodde inte att man tyckte om färgning på faktiskt.se!??zorro skrev:Jag gillade verkligen färgsättningen!
Snyggt EA!
Men man finner inga fel på dom eller?Nattlorden skrev:Nej, men helt transparenta hemsidor är lite svårlästa.
EngelholmAudio skrev:Men man finner inga fel på dom eller?Nattlorden skrev:Nej, men helt transparenta hemsidor är lite svårlästa.
Håller med men ambitionen är att få siten på engelska och tyska framöver (jag har lite affärer med tyskar så tänkte att det kunde vara lika bra).rexq skrev:Den var fin, behagliga färger.
Men varför ha en förstasida vars enda funktion är att man ska behöva trycka "fortsätt"?
EngelholmAudio skrev:Tack! Men...matson skrev:Snyggt!vad menar du med det? Tack tror jag!matson skrev:(I princip ett unikum i branschen?)![]()
![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster